Filmový tip na máj

5/14/2014 11:18:00 PM

V poslednom čase som veľa filmov nepozerala, a do pamäte sa mi z nich výraznejšie vryl iba jeden z nich. Takže pre tie z Vás, ktoré už majú dosť hokeja tu máme tip na máj, hoci predpokladám, že väčšina už novú adaptáciu Veľkého Gatsbyho videla. 

(zdroj)
  • Velký Gatsby sleduje příběh Nicka Carrawaye, který opustí středozápad a na jaře roku 1922 se vydává do New Yorku, města ztělesňujícího uvolňující se morálku a populární jazz. Carraway hledá svou vlastní verzi amerického snu a usadí se nedaleko domu záhadného a časté večírky pořádajícího Jaye Gatsbyho a také kousek od své sestřenice Daisy a jejího záletného manžela s modrou krví Toma Buchanana. Nick se postupně stane součástí světa mimořádně bohatých lidí, jejich iluzí, lásek a zklamání. Nick jako svědek tohoto světa píše příběh nemožné lásky, věčných snů a automobilové tragédie, a nastavuje zrcadlo moderní době a jejím soubojům.

    Scénárista, producent a režisér Baz Luhrmann s pomocí své mimořádné představivosti znovu převedl na filmové plátno román F. Scotta Fitzgeralda "Velký Gatsby". Luhrmann nabízí svoji vlastní vizuální interpretaci klasického příběhu a oživuje děj příběhu dosud nevídaným způsobem. Hlavní roli v jeho filmu ztvárnil Leonardo DiCaprio.(http://www.csfd.cz/film/293006-velky-gatsby/)

Zaujímavé je, že keď film vyšiel, tak ma na ňom okrem Leonarda (ktorý patrí medzi mojich najobľúbenejších hercov) nič nezaujalo. Ale nedávne upršané dni si žiadali niečo žiarivé a trblietavé - zlepšujúce náladu. A presne to Gatsby splnil. Vizuálne ide o jeden z najkrajších filmov, aké som kedy videla. Úžasné kostýmy, kulisy, herecké obsadenie a výkony, proste všetko. A samozrejme, nesmiem zabudnúť ani na výborný klasický príbeh. Hoci koniec nebol ideálny, film som si ozaj užila a môžem ho všetkými desiatimi len odporúčať. 

Už ste videli Gatsbyho? Ktorý klasický príbeh je Váš obľúbený?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. môj priateľ skonštatoval, že celý záver bol na prd :D
    ale inak sme obaja sledovali so zatajeným dychom ten oku lahodiaci film. a aj keď mám samotné soundtracky rada, v tom filme to dosť rušilo. takže môj záver je nejasný- dobre sa na to pozerá, ale 10* mu nedávam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa prekvapilo pri soundtracku, že použili súčasné "hitovky". Ale zas až tak mi to nevadilo :)

      Odstrániť
  2. počula som o nom ale asi idem sťahovat uvidim či dopozeram dokonca:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017