Každodenné líčenie

5/18/2014 07:00:00 PM


Dnes som si pre Vás pripravila článok o mojich obľúbených, každodenne používaných produktoch. Hoci si mnoho ľudí predstavuje beauty bloggerku ako ženu, ktorá chodí každý deň s perfektným makeupom, vždy úžasnou farebnou kombináciou tieňov a dokonale nanesenou tenučkou linkou, ja na to bohužiaľ každý deň čas nemám. Na líčenie mám väčšinou maximálne 10 minút času (lebo som leňoch a ráno vstávam až keď mi doslova horí pod zadkom). Takže, čo mi ráno nesmie chýbať?



Začínam vždy pleťou. Momentálne je moja pleť v celkom dobrom stave (klop-klop-klop), takže nepotrebujem nanášať nejaký extra hutný a dobre krycí makeup. Preto používam môj obľúbený Snail Nutrition BB Cream od Skin79. Je tekutejšej konzistencie a má dosť svetlý odtieň, ktorý sa však pekne prispôsobí odtieňu pleti. Bohužiaľ, nie je určený primárne na mastnú pleť a preto je potrebné cez deň použiť odmasťovacie obrúsky a púder. Namiesto púdru zvyknem používať minerálny púdrový makeup od Mary Kay. Ako makeup mi veľmi nevyhovoval, ale ako púder je výborný. Netreba ho používať veľa, odtieňovo skvele sadne a pekne pleť zmatní. Nakoniec používam svoju obľúbenú lícenku od Avonu Ideal Luminious v odtieni Classic Aura, o ktorej si viac prečítate TU.


Následne sa venujem očiam. Ako prvé prichádza na rad obočie, ktoré upravujem sadou Brow Addict od značky Famous. Recenziu nájdete TU. Pracuje sa s ňou veľmi dobre, tmavý odtieň je ako vyrobený pre moje obočie. Keďže nemám nazvyš času, líčenie očí sa snažím väčšinou urobiť čo najrýchlejšie a najjednoduchšie. Preto ráno vynechávam linky a používam hlavne tiene. Najčastejšie používam Pressed Eye Shadow Duo od Lily Lolo v odtieni Cappucino a oči rozžiarim tieňom Multi Dimension v odtieni Best friends od Essence. Ako posledná prichádza na rad špirála od Studio Lash 3D Volumythic od Miss Sporty. Hoci nemám rada produkty, ktoré sú na blogoch tak často a masívne prezentované, táto špirálka určite za to stojí. Krásne mi zvýrazní riasy, jemne predĺži a zahustí. Skvelá špirála za minimálnu cenu. Akurát som sa stále nenaučila pracovať s tak maličkou kefkou, som zvyknutá na tie väčšie. Takže bežne sa ňou všade okolo očí zašpiním :D. 


Na záver prichádzajú pery. Stále som ešte nenašla odvahu na nosenie veľmi výrazných rúžov na bežný deň (a v práci by to asi tiež nebolo veľmi vhodné). Najčastejšie momentálne používam NYX Round Lipstick v odtieni Iconic, ktorý som vyhrala v GA u Martušky. Je to veľmi prirodzená nude farbička s jemným ružovým nádychom. Druhým adeptom je Essence  v odtieni Wear Berries. Táto farba je trochu výraznejšia, viac tmavšia ružová až malinová, ale stále vhodná na bežný deň.

Aké produkty používate každodenne Vy? Používate niečo z týchto výrobkov? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ja som na tom podobne :D
    zároveň však dodávam, že lenivosť nie je to jediné- jednoducho neuznávam na deň nánosy farebných či výrazných tieňov, linky a podobné vymoženosti. som zástancom podčiarknutia prirodzenej krásy a o to viac vie potom žena prekvapiť, až sa niekam večer vychystá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne povedané :) (teda, napísané)

      Odstrániť
  2. Já to mám úplně stejně, vstávám taky na poslední chvíli a s líčením si vyhraju jedině když mám volno a mám náladu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si radšej pospím, ako sa moriť vytváraním dokonalého líčenia :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017