Spotrebované apríl 2014

5/05/2014 11:08:00 AM

Oproti rekordnej spotrebe z minulého mesiaca, som sa tento mesiac zmohla len na 5 plných balení a 3 vrecká s maskami.

Niečo k hodnoteniu:
****  skvelý výrobok, už mám doma nové balenie
***    fajn výrobok, niekedy určite opäť kúpim
**      nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*        hrôza a des, už nikdy nekúpim




Bourjois Gommage de Reve - peelingový sprchový gél bol pribalený ako darček pri českej Elle. Má príjemnú sladkú vôňu. Obsahuje drobné peelingové čiastočky, ktoré pokožku pekne premasírujú. Veľmi sa mi páči aj jeho zlaté balenie.
250ml/okolo 3E   H***

Balea Caribbean Dreams - Balea gély na holenie patria medzi moje stálice. Vytvárajú skvelú hutnú penu, ktorá podstatne uľahčuje holenie a naozaj dokonalo voňajú. Táto kokosová spolu s citrónom a cmarom sú mojimi favoritmi.
150ml/1,29E   H****

CD Citrus Deo - ďalší pokus o nájdenie funkčného deodorantu bez obsahu nebezpečných látok. Tento bol celkom funkčný, nevydržal však dlho - musela som ho počas dňa obnoviť. Jeho nevýhodou je to, že obsahuje alkohol, takže žiadne používanie po holení (au).
75ml/okolo 2,5E   H***


Beauticology Pink Peppermint - trojbalenie telových masiel som objavila vo výpredaji na asose, tak som im dala šancu. Ide ešte o vianočnú edíciu, ale to až tak nevadí. Maslo je skôr tekutejšej konzistencie, hydratuje priemerne a nelepí. Vôňa sladkej mäty nebola veľmi intenzívna a z pokožky ju bolo cítiť zopár minút. Momentálne používam verziu s vôňou čerešne a čaká ma ešte jahoda.
150ml/trojbalenie 5,30E   H***

Avon Gel Strenght - gélový podkladový lak patrí medzi mojich favoritov z Avonu. Farebný lak s ním vydržal o 2-3 dni dlhšie ako bez. Nechty spevňoval, nezaznamenala som žiadne štiepenie ani lámanie nechtov. Ku koncu používania dosť zhustol a bublinkoval.
12ml/3,5E   H***


Lavera hĺbková čistiaca maska - fantázia na mastnú pleť s obsahom ílu, soli z mŕtveho mora a mäty. Počas pôsobenia som mala na pleti úžasný svieži pocit. Po použití bola pleť upokojená, zmatnená a zapálené miesta sa zmenšili. Vrecúško vystačilo na 2 použitia.
10ml/2,29E   H****

Natuderm Botanics Facil Cleaning Mask - maska konzistenciou a vôňou pripomínajúca vanilkový krém do koláčov. Pleť je po použití pekne vyhladená a póry zmenšené. Bohužiaľ, pri včerajšej návšteve DMky som zistila, že majú dopredaj tejto značky, mne sa ušlo už posledné balenie. Ak teda plánujete vyskúšať, odporúčam čo najskôr.
2x8ml/1,99E   H****

Pilaten Black Head - túto masku som spomínala už viackrát. Je jednou z mojich milovaných masiek. Jej zlupovanie z pleti je síce dosť brutálne a ak si nedám pozor a nanesiem ju blízko k očiam aj bolestive, ten efekt však stojí za to. Dokáže perfektne odstrániť čierne bodky. Plné balenie mám doma.
6g/okolo 0,30E   H****

Máte skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov? Aká bola Vaša spotreba za apríl? Nezabudnite sa zapojiť do giveaway!

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Potom telovom masle sa asi najbližšie pri návšteve drogerie pooberám. Vyzerá fajn,. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či je táto značka dostupná aj u nás bežne v drogérkach :-/ Ale ak más paypal účet, skús sa pozrieť na asos.com, tam ich budú mať :)

      Odstrániť
  2. no ja musím najbližšie siahnuť po géloch balea :) ten pilaten znie lákavo, ale neviem, kde by som to zohnala a ešte za akú cenu je plné balenie :D ostatné ma nejak nezaujalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na masku určite ebay. Ak chceš skúsiť mini balenia, tak napr. toto http://www.ebay.com/itm/Mineral-Mud-Nose-Pore-Cleansing-Blackhead-Removal-Cleaner-Membranes-Mask-/141218645692?pt=AU_Face_Care&var=440294173172&hash=item20e14986bc
      a celé balenie napr. tu http://www.ebay.com/itm/60g-Deep-Cleaning-Skin-Blackhead-Removal-Acne-Treatment-Black-Mud-Face-Mask-New-/281292655752?pt=US_Skin_Care&hash=item417e594c88

      Odstrániť
  3. Ten peelingový sprchový gel od Bourjois jsem měla také a byl skvělý, hlavně ta vůně byla úžasná! A s gelem na holení taktéž souhlasím, rozhodně si i já koupím další :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten sprcháč čítam samé dobré recenzie, fakt sa im podaril :)

      Odstrániť
  4. My sme kedysi stale kupovali Bourjois sprchace a teraz uz vobec ani neviem kedy sme ich mali doma naposledy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čas vrátiť sa späť k sprcháčom Bourjois? :)

      Odstrániť
  5. Na holenie snad ani ine gely ako toe od balei nepouzivam, balea ma pekne vone aj obaly, gel sa da naniest pekne rovnomerne a naviac cenovo su tiez velmi prijatelne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017