Kozmetický obľbenec mesiaca 6/2014

6/27/2014 09:06:00 PM


Po mesačnom testovaní paletky Unprotected značky Vivo je už na čase podeliť sa s dojmami, aké na mňa urobila. Na každodenné nosenie do práce sa nezvyknem líčiť veľmi výrazne a väčšinou nemám čas kresliť si dokonalú linku. Preto preferujem skôr tiene, ktoré nanesiem za niekoľko sekúnd. Už dlhšie som pokukovala po nejakej paletke v skôr univerzálnych odtieňoch. Samozrejme, pôvodne som snívala o Naked paletkách. Ich ceny však dosť prevyšujú moje momentálne finančné možnosti, hľadala som preto lacnejšiu alternatívu. Vivo paletka mi prvýkrát udrela do očí na blogu House of Skodulka.




Začneme od obalu. Paletka je v klasickom plastovom obale, dizajnovo skôr priemer. Uzatváranie je dostatočne pevné, na môj vkus zo začiatku až príliš (pozor na nechty). Pribalený je aj obojstranný hubkový aplikátor. Osobne radšej používam štetce, takže som ho ani nevyskúšala. Na zadnej strane nájdete info o zložení a schému jednotlivých odtieňov.


Teraz poďme k obsahu. Celkovo sa tu nachádza 12 odtieňov, z toho 3 matné (Escape, Flutter a Wisp) a 9 trblietavých. Pigmentácia väčšiny odtieňov (okrem Escape) hodnotím ako celkom slušnú, vytvoríte s nimi ako bežné denné aj výraznejšie večerné líčenie. Konzistencia nie je typicky prášková, je skôr mäkká, maslová - veľmi pripomína tiene L´Oreál Infailible. Niektoré z nich majú tendenciu trochu prášiť, ale líšia sa odtieň od odtieňa. Nanášajú sa dobre a dajú aj pekne "vyblendovať". Čo sa týka výdrže asi nie som správna osoba na hodnotenie. Keďže mám mastnú pleť, je jasné, že tiene u mňa vydržia kratšie. Ak nepoužijem bázu, tak pred odchodom z práce sú už väčšinou vo forme linky v záhybe. S bázou sa ich výdrž zlepšuje. Napr. mamine vydržia v skvelom stave až do večera.






Paletku som objednávala z eshopu krasotika.sk, kde ju kúpite za 7,10e. Ak máte info o iných eshopoch, kde by ju mali za lepšiu cenu, určite sa o túto informáciu podeľte :).

Poznáte túto paletku? Ako si najčastejšie líčite oči?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Aj u mňa patrí medzi veľkých obľúbencov :) pekná recenzia:)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. väčšinou skončím pri neutrálnych odtieňoch hnedej a keď sa mi chce, tak pridám linku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je aj moje obľúbené líčenie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017