6.20.2014

New In a prvotné dojmy

Článok o novinkách sa na blogu neobjavil už poriadne dávno. V poslednom období však u mňa pribudlo niekoľko nových výrobkov, o ktorých by asi bola škoda nenapísať. V máji som dostala svoju prvú oficiálnu výplatu a zároveň som mala aj narodeniny, takže som si spravila sama trochu radosť nákupmi. Takže čo pribudlo?



V prvom rade sa mi podarilo zlomiť štetec na púder. Bol to obyčajnú štetec z Avonu, ale používala som ho veľmi rada. Rozhodla som sa, že zainvestujem konečne do nejakého poriadneho. Výber nakoniec padol na Hakuro H55, s ktorým som nadmieru spokojná. Má výbornú veľkosť, husté chĺpky a dobre sa s ním pracuje. Rozumie si s kompaktnými aj práškovými výrobkami. Myslím, že jednoznačne najlepšia kúpa roka. Kupovala som z eshopu krasotika.sk za zhruba 10e. Pri kupovaní štetca som si prezrela celú ponuku tohto eshopu a do oka mi padla paletka tieňov VIVO v odtieni Unprotected. Spomenula som si na jej dobrú recenzie na blogu u Skodulky a za 7e sa mi zdala ako dobrá voľba. Od momentu, kedy paletka dorazila sa líčim tieňmi pravidelne každý jeden deň. Som s ňou veľmi spokojná. Určite očakávajte v najbližšej dobe recenziu.



Druhý eshop, ktorý som vyskúšala bol romiebeauty.sk. Pôvodne som mala v pláne z neho objednávať štetec od PetryLovelyHair, no nakoniec som sa rozhodla pre už spomínaný od Hakuro. Tento eshop však ponúka kozmetiku Milani a úžasné ružičkové lícenky, na ktoré som už dlho mala zálusk. Objednala som si teda lícenku v odtieni Lady Rouge. Je to krásna šťavnatá ružová farba, ktorá je neskutočne pigmentovaná. Zatiaľ sa teda učím ako sa s ňou nalíčiť, aby som nevyzerala ako Marfuška :D. Do košíka som prihodila ešte aj rúž v odtieni Rasperry Rush, ktorý mi na swatchoch pripomínal dlho zháňaný Maybelline Bit of berry. Rúž je tiež skvelo pigmentovaný, vadí mi len jeho pomerne výrazný modrý podtón. Tak to asi bude chcieť dlhší čas, kým sa skamarátime.


Ďalší nákup pochádza z parfums.sk, kde som využila darčekovú poukážku. V prvom rade ma prekvapila a hlavne potešila ponuka prírodnej kozmetiky, pretože stále som v procese hľadania dobrého prírodného šampónu. Keďže mám problém s lupinami, výber padol na antibakteriálny šampón s obsahom čajovníku značky O´right. Zatiaľ som ho použila len 3 krát, takže uvidíme, čo sa z neho vykľuje. Prihodila som aj svoju obľúbenú pleťovú bio masku s obsahom mäty od Lavery, ktorú ste na blogu už mohli zaregistrovať. No a moja láska k červeným lakom na nechty zvíťazila a do košíka putoval ešte lak OPI zo Swiss kolekcie v odtieni Color so hot it Berns.



A nakoniec som zavítala ešte do drogérií. V 101ke som akurát vystihla výpredaj nejakých kúskov od Gabrielly Salvete. Laky od GS sú klasika, takže som tam určite nemohla nechať tento úžasný baklážanový lak (odtieň 154). No a keďže mám doma veľmi málo špirál (3 otvorené, 3 čakajúce), vzala som rovno aj špirálu Passione. Brala som ju naslepo, nepamätám si žiadnu jej recenziu. Tak mi ostáva len dúfať, že to nebude úplná katastrofa. V DMke som využila akciu na telové mlieka Aroma Ritual od Dermacol. Skúšala som už viacero voňavých variánt (Jazmínový bol tuším prvou recenziou na blogu), teraz padol výber na melón. Verím, že ani tento nesklame. A posledným nákupom bola čistiaca pleťová pena Himalaya Herbals, na ktorú som zvedavá.

Čo ste si v poslednom čase kúpili Vy? Poznáte niečo z týchto produktov?

4 komentáre:

  1. ta pena je podla mna vynikajuca tak som zvedava co povies :) ja mam uz tretie balenie a za ten cas sa ju rozpouzivala cela rodina :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som na ňu zvedavá teda dvojnásobne teraz :)

      Odstrániť
  2. himalayu mal priateľ, ale nejako na vetvy z nej nebol:), ale podľa komentára vyššie som ju hádam mala vyskúšať a zhodnotiť aj ja:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa už chystám začať testovať, takže uvidíme, koho ohromí viac :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017