Random

6/29/2014 09:56:00 PM


Ďalšia položka zo svadobného zoznamu vyškrtnutá - topánky kúpené



Darček od drahého k narodeninám


Ružičky od mamkinej kolegyne 


Naša mamina s deťmi



Neviem ich prestať fotiť


Prototyp svadobného oznamka


Geniálny catering


Prvá letná grilovačka


Krabička na svadobné priania pripravená na tvorivý upgrade


Prvé tohtoročné zaváranie

Čo stretlo v posledných dňoch Vás?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. krásne fotky. hlavne tie mačičky a ruže. Tiež som v posledné dni grilovala, opalovala sa a uživala si teplo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som sa tento rok ešte zatiaľ nestihla opaľovať, nejak sme na to nemali počasie. Snáď sa tento týždeň už umúdri :)

      Odstrániť
  2. super fotky ! :) s tým cateringom si urobila chuť :D :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A koláče boli fakt famózne. Len škoda, že som ich fotila až po tom, čo sme ich načali :D

      Odstrániť
  3. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní...Budem rada,keby si si pozrela môj blog.Ďakujem♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017