Spotrebované máj 2014

6/01/2014 06:37:00 PM


Ahojte! Dnes sa hlásim z postele v spoločnosti mega balenia vreckoviek, teplého čaju a Panadolu. Schvátila ma nejaká viróza (alebo čo to je), ale dúfam, že čoskoro budem opäť fit! Neviem, či je to len môj osobný pocit, ale zdá sa mi, že ten čas nejak veľmi rýchlo beží. Nedávno sme so snúbencom riešili, že máme do svadby presne rok a zrazu sú to už len slabé 4 mesiace :-O. Nejak ten čas už ani nestíham sledovať. Čo je však podstatné - máme tu ďalšie spotrebované, tentokrát za máj. Čo vyzerá na trochu lepší mesiac v porovnaní s aprílom. Dohromady tu máme 11 spotrebovaných výrobkov.

Hodnotenie
****    skvelý výrobok, už mám doma nové balenie
***      fajn výrobok, niekedy určite opäť kúpim
**        nie je to zlý výrobok, ale poznám aj lepšie
*          hrôza a des, už nekúpim nikdy


Tento mesiac bol nejaký bohatý na spotrebu značky Bioderma. Máme tu rovno 3 výrobky:
Bioderma Sébium Mat - ľahký fluid na mastnú pleť. Pekne pokožku hydratuje a zmatňuje. V zime sa mi pleť veľmi nemastí, takže je vhodný hlavne na teplejšie počasie. 
40ml/okolo 13E  H***

Bioderma Sébium Gel Moussant - tento gél je už dlhodobo mojim spoločníkom pri rannom a večernom čistení. Vyhovuje mi vo všetkých smeroch a toto pollitrové balenie je prakticky nespotrebovateľné. 
500ml/12,72E (akcia 500ml za cenu 200ml)  H****

Bioderma Sébium Masque - výborná maska na mastnú pleť, viditeľné výsledky. Keď spotrebujem všetky svoje zásoby masiek, určite kupujem nové balenie. Viac o nej TU
40ml/výhra v GA u Lučiak  H***


Nasledujú ďalšie produkty starostlivosti o pleť:
Ziaja uhorkový pleťový krém - používala som ho pred 2 rokmi v lete a veľmi mi vyhovoval. Momentálne sa mi po ňom začala dosť mastiť pleť, takže som ho používala len cez víkendy a aj to s premáhaním. Škoda. 
50ml/okolo 3E  H* 

Sephora Pore Refining Serum - príjemné sérum na minimalizovanie veľkosti pórov. Ja síce svoje póry veľmi neriešim, ale toto sérum pekne nahradilo matujúcu bázu pod makeup. 
40ml/darček od sesternice   H***


Výrobky starostlivosti o telo:
Balea gél na holenie s Aloe Vera - gély na holenie Balea sú klasiky, funkčné za super cenu. Toto bolo tiež fajn, ale preferujem tie s vôňou citrónového koláča alebo kokosu. 
150ml/1,29E   H****

Joanna Naturia Washing Peeling Grapefruit - peeling som kúpila úplnou náhodou. Očarila ma jeho úžasná grepová vôňa. Zrniečka boli skôr hrubšie, čo mi dokonale vyhovovalo. 
100ml/okolo 1E   H***


Balea krém na nohy s ureou - najmilovanejší krém na nohy. Dokonalý pomer výkon - cena. 
100ml/1,29E   H****

Beauticology Cherry Candy Cane telové maslo - druhé masielko z trojsady. Hydratácia priemerná, rýchlo vsakuje a dobre hydratuje. Z celej trojice mi však najmenej vyhovovalo parfemáciou. Zdala sa mi príliš chemická. Takže túto verziu už nie. 
150ml/5,3E za trojbalenie   H**


A niečo málo z dekoratívky:
Avon Mega Effects špirála - všeobecne mám celkom rada špirály od Avonu a táto tiež nebola výnimkou. Mihalnice som po použití mala krásne zvýraznené, zahustené a mierne predĺžené. Aplikáciu som sa musela trochu učiť, ale potom mi to šlo už ako po masle. 
9ml/okolo 4,5E   H****

Dermacol Matt Control báza pod makeup - bezkonkurenčne najlepšia báza pod makeup. Recenzia TU
20ml/9,5E    H****

Aká bola Vaša spotreba za máj? Vyskúšali ste alebo používate niečo z týchto výrobkov?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásná spotřeba, řasenky od Avonu mám ráda, ale tuto jsem zatím nezkoušela, budu to muset napravit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja robim spotrebovane raz za tri mesiace, lebo za mesiac by som mala asi dva vyrobky :D a to by sa teda nebolo moc cim chvalit :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017