Filmový tip na júl 2014

7/17/2014 02:38:00 PM

Aj Vám v poslednom čase letí čas tak rýchlo? V utorok ráno som sa vrátila z Brna a stále mám pocit, akoby to bolo dnes. Len škoda, že to tak rýchlo zbehlo a opäť som doma bez snúbenca. V Brne bolo úplne fantasticky, videla som kopu vecí a dokonca sme stihli ísť aj do kina. Boli sme na Grandhotel Budapešť, ktorý je aj júlovým filmovým tipom. 

(zdroj)

Pan Gustave (Ralph Fiennes) je legendou mezi hotelovými zaměstnanci. V bezčasí mezi dvěma světovými válkami, v bohem zapomenuté zemi, kde toho nepříliš funguje, je luxusní Grandhotel Budapešť oázou spolehlivosti, již zosobňuje právě tento šéf hotelového personálu. Přání svých hostů plní pan Gustave, ještě než jsou vyřčena, a většinu z nich navíc zcela nezištně miluje, a to i ve fyzickém slova smyslu. Když mu jedna taková vděčná zákaznice odkáže mimořádně vzácný obraz a vzápětí navěky zavře oči (ne zcela dobrovolně), nejenže náhle závratně zbohatne, ale navíc se stane trnem v oku naštvaných pozůstalých, terčem nájemného vraha a hračkou v rukou místní policie. Ve všech těchto nevděčných rolích mu pomáhá obstát jeho osobní šarm a mladý pikolík Zero Moustafa (Tony Revolori), z něhož chce vychovat svého nástupce. (http://www.csfd.cz/film/321916-grandhotel-budapest/#)

Grandhotel Budapešť je filmom presne podľa môjho gusta. Veľmi farebný, trochu bláznivý a s výborným hereckým obsadením (Ralph Fiennes, Edward Norton, Adrien Brody, Tilda Swinton...). Spočiatku bol film na mňa až príliš "hrr", ale po chvíli som si zvykla a veľmi dobre som sa (spolu s celým kinom) pobavila. Určite odporúčam!

Videli ste Grandhotel Budapešť? Ako sa Vám páčil?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. prednedávnom som ho videla, skvelý film ! veľmi som sa nasmiala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašne leti ten čas mam pocit že je tu ten vikend dosť často:)) film som nevidela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý druhý deň nech je víkend! :D

      Odstrániť
  3. to bol uplne super film, neskutocne sa mi pacilo to spracovanie!

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne :) videla si aj niečo iné od tohto režiséra? Snúbenec si jeho filmy veľmi pochvaľuje :)

      Odstrániť
    2. myslím, že ani nie :/ ale keby si sa ma opýtala na Woodyho Allena to je iná story :)

      Odstrániť
  4. to som posledná, čo som ho nevidela?:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017