7.09.2014

Hudobný upgrade

Ubehli už 3 týždne odkedy môj drahý odišiel na stáž do Čiech. Keďže si šetrím dovolenku, môžem si dovoliť len jeden víkendový výlet za ním. Konečne nastal ten čas, a zajtra večer už budem cestovať smer Brno. Už sa neviem dočkať! Predsalen, hoci si voláme cez Skype, nie je to ono... Čaká ma dlhá cesta, čo si vyžiadalo upgrade môjho mobilového hudobného playlistu. Takže malá ochutnávka toho, čo ma momentálne hudobne baví. 

Disclosure - F for you

Wilkinson - Afterglow

Linkin Park - Until its gone (och, kapela mojej mladosti)

Arctic Monkeys - R U mine?

Placebo - Loud like love

Gus Gus - Magnified love

Billy Barman - Traja

Korben Dallas - Beh

Čo chystáte na tento víkend? Aká hudba nesmie chýbať vo Vašom playliste? Čo sa oplatí vidieť v Brne?

2 komentáre:

  1. Moc hezké písničky.:))♥
    Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017