Spotrebované jún 2014

7/05/2014 06:14:00 PM


To bol ale deň! Dnes sme absolvovali prvú oficiálnu návštevu mojej budúcej svokry u nás doma. Ešte nikdy som asi nevidela mamču takú nervóznu a rozbehanú. A vypratané sme takto nemali ani na Vianoce :D. Konečne ma uvoľnila z práce a ja pre Vás môžem pripraviť nový post. Je začiatok mesiaca, takže klasicky tu máme spotrebované. Tento mesiac dokopy pekných 11 kúskov. 

Hodnotenie
*       hrôza a des, už nikdy nekúpim
**     neide o zlý výrobok, ale poznám lepšie
***   fajn výrobok, niekedy určite kúpim
**** skvelý výrobok, už mám doma nové balenie


Sally Hansen posilňujúci odlakovač - väčšinou zvyknem kupovať ten najobyčajnejší odlakovač z Lidlu, ale tento mi padol do oka. Nechty dobre odlakoval, poradil si aj s pieskačmi a trbličmi. Trochu mi vadil veľký otvor v hrdle (poliala som sa ním), ale inak ho hodnotím ako podarený. 
236ml/okolo 2,5E  ***

Oriflame Nature Secrets sprchový gél melón/aloe vera - tento sprcháč som kupovala na slepo, nalákal ma vôňou melónu. Nakoniec som z nej bola trochu sklamaná, čakala som, že bude intenzívnejšia. Penil dobre, takže vyhodené peniaze to neboli. 
250ml/2,99E  ***

Garnier Fructis Citrus Detox - je môj najobľúbenejší šampón. Je skvelý na mastné vlasy, úspešne bojuje ako s lupinami, tak aj so svrbiacou pokožkou hlavy. Momentálne sa však nedá veľmi zohnať, takže hľadám (a asi som už aj našla) super prírodnú alternatívu. 
250ml/1,99E ****


Beauticology Strawberry telové maslo - tretie a posledné telové maslo z vianočnej edície. Parfumáciou podarenejšie ako čerešnové. Hydratácia priemerná, ale dobre vsakovalo a prevoňalo pokožku. 
150ml/5,3E za trojbalenie ***

Ponio Žihľavový šampúch citrón a rozmarín - do tohto ručne robeného šampúchu som vkladala veľké nádeje, ale kamaráti sa z nás nestali. Na mastné vlasy bol výborný, bohužiaľ, lupiny som mala stále a to neskutočné svrbenie celej hlavy už nikdy nechcem zažiť. Ale aby som Vás neodradila, kamoške so suchými vlasmi vyhovoval nadmieru. 
30g/3,5E  **

Natuderm Botanics pleťový maska s ginkom a hamamelisom - jedna z obľúbených masiek v sáčku. Vyzerá a vonia ako vanilkový krém, najradšej by som ho zjedla. Pekne pleť vyčistí, po použití je matná a vyhladená. 
2x8ml/1,99E ****

Libebit mydielko so soľou z Mŕtveho mora céder a citrón - zabudnuté mydielko z Ladyboxu. Škoda, lebo jeho pôvodná parfemácia vyprchala a cítila som počas používania niečo pripomínajúce kokosový olej. Povedala by som, že je to taká klasika. 
70g/48kč/zhruba 2E ***



Mary Kay minerálny makeup - som dostala od sesternice, ktorej nesedel farebne. Mne sa ako makeup veľmi neosvedčil, ale ako púder bol fantastický. Pekne zmatnil pleť ale aj napriek dvojitej vrstve vyzerala pleť stále prirodzene. 
8g/zhruba 18E ***

Dermacol Matt Control makeup - je stále môj najobľúbenejší makeup. Najlepšie v kombinácií s bázou z rovnakého radu. Výborne krytie, zmatnenie, pleť nepôsobí umelo. Odtieňovo sa veľmi nezhodneme, zvyknem si preto miešať odtieň 1 a 2. 
30ml/10E ****

S-he korekčné pero - ideálna vec pre takú nešiku v lakovaní nechtov ako som ja. Podľa mňa je málo nasiaknutý odlakovačom, takže ho zvyknem namáčať. Super sú aj vymeniteľné hroty v spodnej časti, takže nemusíte často kupovať nové balenie. 
okolo 1,5E ****

Maybelline Mini Colorama odtieň Berry Sweet - nádherná čerešňová farba, výborná výdrž. Škoda, že tieto Mini Coloramy sa už nevyrábajú a niektoré odtiene nenahradili. Bohužiaľ, svojím vekom už lak dosť zhustol a blbo sa nanášal. 
7,5ml/1E ***

Ako to vyzerá s Vašou spotrebou tento mesiac? Používate niektorý z týchto výrobkov? Už ste absolvovali prvý návštevu Vašej "svokry"? Ako to prebiehalo? BTW, budúci víkend sa chystám do Brna, čaká ma jeden celý deň vyhradený na nakupovanie, ktoré nákupné centrum odporúčate? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. teda ty si dobrá, stíhaš ešte popri takej dôležitej návšteve článok:), ja už som absolvovala, stretávam ju prakticky ob-týždeň:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som písala už po návšteve a mamčinom hodinovom monológu, či bolo všetko ok :D
      Tak často? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017