Kozmetické prekvapenia roku 2014 - I. Starostlivosť

12/28/2014 11:21:00 AM

Výber toho najlepšieho z pleťovej, telovej a vlasovej starostlivosti, čo som tento rok stihla vyskúšať. Tento rok sa niesol hlavne v objavovaní produktov prírodnej kozmetiky a značiek kozmetiky, ktoré som predtým vôbec nepoznala. 


1. Kiehl´s Rare Earth Pore Refining Toner - toner som prvýkrát vyskúšala pred svadbou. Líčila ma sesternica a keďže máme rovnakú mastnú a problematickú pleť doniesla mi na vyskúšanie tento toner. Odvtedy bez neho nedám ranu a keď šla mamka do Prahy, dostala za úlohu kúpiť mi plné balenie. Obsahuje biely íl, ktorý veľmi pekne sťahuje pleť a zabraňuje jej masteniu. Jednoznačne je tam rozdiel medzi mastením pleti keď toner použijem a keď nepoužijem.



2. Ryor Krém s fytosfingosinem na problematickú pleť - tento krém som kupovala počas výletu do Brna kamoške. Zaujal ma a kúpila som si balenie aj pre seba. Krém sľubuje zlepšenie pleti a minimalizovanie akné. Počas jeho používania bola moja pleť jednoznačne lepšia, efekt môžem porovnať s najlepším krémom na problematickú pleť aký som kedy mala Bioderma AKN. Momentálne sa snažím zbaviť starých krémových zásob a opäť pôjdem do Ryoru.


3. Lush Hair Doctor maska na vlasy - osobne mám veľký problém s lupinami. Do teraz mám len 2 obľúbené šampóny, ktoré dostanú moju vlasovú pokožku do akej-takej pohody, že lupinami veľmi netrpím. Keďže mám nejaký veľký problém ich zohnať, pustila som sa do hľadania niečoho iného. A práve Hair Doctor sa ukázal ako veľmi vhodná alternatíva. Je príjemne chladivý, vlasovú pokožku upokojí a výrazne minimalizuje výskyt lupín a svrbenie. Ozaj odporúčam.


4. L´Occitane Ultra Rich Scrub - som ukradla mamke, ktorá ho síce dostala, ale peelingy veľmi nepoužíva. Vôňa nie je úplne podľa môjho gusta, je taká krémová, nevýrazná. Ale peelingový efekt parádny. Pokožka je po použití nádherne hebká a vďaka obsahu bambuckého masla sa po sprche nemusím ani krémovať. Len škoda tej ceny no :-)


5. Nonique Extreme Energy Bodyfluid - Nonique je značka, ktorá si ma tento rok veľmi získala. Je prírodná, cenovo relatívne dostupná, obsahuje výťažky z ovocia a teda aj tak fantasticky ovocne vonia! Toto telové mlieko vonia výrazne citrusovo, po grepe. Vstrebáva sa rýchlo, nezanecháva na pokožke mastný film. Hydratácia je taká priemerná, pre mňa ako vlastníka normálnej, nie výrazne suchej pokožky postačujúca. 


6. Nonique Intensive Hand Care - Nonique po druhýkrát. Krém na ruky som tak nejak inštinktívne prihodila k objednávke, že sa vždy zíde. A tento je vážne geniálny. V poslednom čase som ruky dosť zaťažovala umývaním a začali ma trápiť - boli suché, podráždené, začala sa mi lúpať koža. Tento krém ma zachránil. Je perfektne hutný a obsahuje aj olivový olej, takže ruky sú po použití perfektne vyživené. Zvyknem si krémovať ruky vždy pred spaním a s týmto krémom ich ešte ráno po prebudení mám krásne hydratované a vláčne. 


7. Avon Herve Leger Femme - túto vôňu som si objednala z Avonu ešte niekedy dávno a nejak som na ňu prizabudla. Nedávno som mala chuť na niečo iné, mimo toho čo požívam a vytiahla som práve HL Femme. Napriek tomu, že je to skôr sladká a výrazná vôňa ostala som očarená. A nielen ja. Veľmi sa páči aj môjmu manželovi a celkovo na ňu mám dobré ohlasy. Okrem toho má výbornú výdrž. Určite nie je vhodná na leto, ale na zimu je výborná. 

Aké výrobky z pleťovej/telovej/vlasovej starostlivosti a parfémov sú pre Vás tento rok TOP?

Druhý diel - kozmetické prekvapenia roku 2014 z oblasti dekoratívky TU.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. bodaj by neboli top :) ved to mas same super veci! Ja si svoje topky prave davam nejako mentalne v hlave dokopy aby som ich dala do jedneho postu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, najviac top vecičky v mojej zbierke! A zajtra bude post o top dekoratívke :)
      Teším sa na tvoje topky :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017