Kozmetické prekvapenia roku 2014 - II.Dekoratívka

12/30/2014 08:43:00 AM

V minulom dieli ste sa zoznámili s mojim obľúbencami z oblasti starostlivosti o pleť, telo, vlasy za rok 2014. Samozrejme, dekoratívka si zaslúžila samostatný post, keďže tu je najväčšia možnosť skúšať a objavovať nové. A že toho bolo tento rok neúrekom :)


1. Revlon Colorstay Oily/Combination Skin - tento makeup ma úplne dostal. Ide zatiaľ asi o najlepší makeup môjho života. Spočítajme si to: veľký výber odtieňov, perfektné krytie, super konzistencia, nevytvára dojem masky, super zmatňuje a drží ako priklincovaný! Vyskúšala som ho aj v extrémnej situácií - na svadbe. Držal počas celého fotenia, obradu aj večere. Až kým som neodkväcla v hoteli do postele. Je síce trochu oriešok ho zohnať, ja som kupovala v Poľsku, ale najnovšie som ho videla aj na krasotike.


2. theBalm Sexy Mama transparentný púder - jeden z najnovších úlovkov - vianočný darček a už si ma získal. Je transparentný, nenápadný a krásne a prirodzene pleť zmatní. Okrem toho sa mi veľmi páči aj obal. Je taký zaujímavý a netradičný. Tak ma navnadil, že už som si stihla objednať aj legendárnu lícenku Hot Mama. Dúfam, že budem rovnako spokojná. 


3. Bourjois lícenka Cendre de Rose Brune - malé ružové lícenky od Burjois sú už celkom legenda a ja som sa nevedela dokopať do kúpy. U nás sa dajú zohnať len v DMke a tie odtiene tam sa mi nepozdávali. Nakoniec som si ju kúpila vo FANN s kupónom. Fakt má niečo do seba. Je síce slabšie pigmentovaná ale fakt dobre drží na tvári a dokonca vonia. Určite si zaobstarám aj nejaké ďalšie odtiene. 


4. Sleek Garden of Eden paleta - paletku mi doniesla kamoška z Anglicka. Nie je to práve tá, ktorú som chcela (vypýtala som si Arabian Nights), no ona zhodnotila ze Garden pre mňa bude lepšia. A mala pravdu. Hnedé, fialové a zelenkavé odtiene sú k mojim zeleným očiam ideálne. Ako pri asi pri všetkých Sleek paletkách aj táto je výborne pigmentovaná a naozaj dobre drží. 


5. MAC Paint Pot Painterely - ďalšia vecička, ktorú som vyskúšala počas líčenia na svadbu. Keďže mám mastnú pokožku, mám mastné aj očné viečka. Samozrejme, u mňa tiene nikdy dlho nevydržali a po niekoľkých hodinách som ich mala vtrepané v zhybe. S týmto podkladom mi tiene vydržia nedotknuté od rána až do večera. Okrem toho si viete vybrať z pomerne širokej palety odtieňov. Geniálne!


6. Maybelline gélová linka - gélové linky sú mojou najobľúbenejšou formou linky. Najlepšie sa mi s nimi pracuje a majú naozaj sýtu farbu. Pôvodne som mala doma Essence, ale bohužiaľ linka mi časom stvrdla. Táto od Maybelline je mäkkučká a čierno-čierna. Na nanášanie používam tenučký štetec Dermacol a zvládam ich už dokonca aj ráno do práce. 


7. Pupa Diva´s Lashes riasenka - táto riasenka bola úplne náhodná kúpa. Pôvodne som išla využiť akciu všetky riasenky za 3,90e na moju milovanú Vamp. Samozrejme, bola vypredaná. Tak som sa rozhodla vyskúšať niečo iné. Diva´s Lashes bola dobrá kúpa. Riasenka dodá objem a jemne mihalnice predĺži. Po dlhšom používaní sa začne trochu droliť, ale našťastie len pri nanášaní. 


8. Alverde rúž odtieň 30 limitka Colorful Paradise - už veľmi dlho zháňam pekný malinový odtieň rúžu a nejak sa mi nedarí. V drogérke pri tom svetle som mala pocit, že som konečne našla. Realita samozrejme je trochu iná a ten odtieň je skôr taký fuchsiový. Napriek tomu som si ho veľmi obľúbila. Farba je intenzívna, pery veľmi nevysušuje a má celkom príjemnú výdrž.


9. Inglot Nail Enamel - tento lak som si kúpila keď som si šla po svoje svadobné šaty. Keďže som všetky svadobné doplnky ladené do jesenných farieb, hľadala som aj lak v nejakom ladiacom odtieni. Tento sa tomu blížil najviac. Kryje v dvoch vrstvách, schne celkom rýchlo do lesku. Obsahuje mini shimmer a má veľmi dobrú výdrž. Ak sa tam opäť niekedy dostanem, určite kúpim ďalšie odtiene. 

Aké sú Vaše TOP v dekoratívke za rok 2014? Poznáte niečo z týchto výrobkov?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017