Som späť random

12/26/2014 06:24:00 PM

Fúha... Písať post po 5 mesiacoch je také čudné. Musím sa opäť učiť pracovať s bloggerom! Myslela som si, že sa k blogovaniu už nevrátim. Neviem ani povedať, čo ma prinútilo kliknúť na ikonku blogger, ale teším sa tomu rozhodnutiu a dúfam, že vydrží. Hoci som Vaše blogy stále čítala, chýbalo mi však písanie a Vaše komentáre. Za tých 5 mesiacov sa u mňa zmenilo veľa vecí... Zmenila som priezvisko, veľa cestovala a hlavne pracovala. Okrem krásnych chvíľ boli však aj horšie momenty, v ktorých som zistila, akým silným nepriateľom dokáže byť strach a ako funguje psychosomatika. Ale o tom možno inokedy. Podstatné je, že som späť :-) a dnes taký malý foto random z posledných mesiacov... 

Jedna svadobná. Síce nie najlepšia, ale moja najobľúbenejšia :)
Zo svadobnej cesty v krásnej Budapešti
V strede októbra sme vychytali brutálne počasie - slniečko a 23 stupňov
Veľmi som si užila aj Tropicarium, hlavne "hladkacie" raje
Moja svadobná kytička
Najkrajšia kytica od mojich priateľov

Trošku sme sa hrali aj na mačací útulok a hľadali domov pre tohto drobca, podarilo sa
Vianočné trhy v Krakowe
Krakow druhýkrát
Samozrejme, medovníky nemôžu chýbať
A na záver fotka z perfektného koncertu Slobodnej Európy v Košiciach
Čo ste v poslednom čase zažili Vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017