Ladybox január 2015

1/29/2015 08:52:00 PM


Posledný týždeň v mesiaci je vždy čas, kedy sa na množstve blogov objavuje podobný článok - o aktuálnom vydaní Ladyboxu. Ja si neobjednávam Ladybox zakaždým, väčšinou každé druhé alebo tretie vydanie. Inak by sa mi doma hromadila kozmetika v enormnom množstve :-)



Na Ladybox január 2015 sa na internete objavujú väčšinou negatívne odozvy (stačí si pozrieť FB Ladyboxu). Že je síce napchatý množstvom výrobkov, ale všetko tu už raz bolo, všetko sa opakuje. Je pravda, že Ladybox tento mesiac poskytol len jednu jedinú indíciu - že sa vrátia obľúbené značky. Opakovanie tých istých výrobkov však nikto nečakal. Pre mňa to nie je zase až taká katastrofa. Tým, že LB neobjednávam každý mesiac, sa u mňa opakuje len jeden výrobok. Preto som naopak ja z toho vydania nadšená (lebo je fakt napchaté). 

Samotné balenie je tento mesiac obyčajné. Ružové s bielym znakom LB. Pre mňa trochu nuda. Čo sa mi ale graficky páči, je pribalený leták (ktorý som samozrejme zabudla odfotiť). Opäť na kvalitnom papieri, prehľadne popísané všetky výrobky a v sezónne sa hodiacom "mrazivom" prevedení. Ako bonus je pribalený leták so zľavovým kódom na krabičku s jedlom - Brandnooz box. A poďme k samotnému obsahu.


Rituals sprchovacia pena Yogi Flow - jediný produkt, ktorý sa u mňa vďaka LB opakuje. Minule som mala penu vo vôni T´ai Chi a sprchovanie s ňou som si užívala. Teším sa na vyskúšanie ďalšej varianty sprchovacej peny.

Dermacol revitalizačné telové mlieko Sicílska pistácia - telové mlieka od Dermacol mám rada. Ich hydratačná schopnosť je pre moju pokožku dostatočná, rýchlo sa vpíjajú a páči sa mi aj tá rôznorodosť vôní. Pistáciu som ešte neskúšala, takže opäť trefa.

Colgate zubná pasta - zubná pasta sa nikdy nestratí. Ak by mi nevyhovovala, niekto z rodiny ju určite prichýli.


Inglot Freedom System lesk na pery 202 - je asi jediný produkt z boxu, ktorý nevyužijem. Lesky nepoužívam, nemám rada ten lepivý pocit na perách. A navyše v tejto forme sa mi zdajú hrozne nehygienické.

Catrice Nude Illusion makeup - tento makeup nepoznám, všeobecne je dekoratívka Catrice (okrem lakov na nechty) pre mňa veľkou neznámou. Makeup som dostala v odtieni 020, ktorý by mi mal sedieť. Sľubuje matný výsledok, takže snáď bude vhodný aj pre moju mastnú pleť.

Sumita očný tieň v ceruzke Champagne - opäť niečo čo nepoznám. Odtieň príjemný, využiteľný. Moje viečka sa veľmi s krémovými tieňmi nekamarátia, ale možno prekvapí.

Ladybox štetec na očné tiene - doma mám štetce Hakuro, takže tento štetec poputuje mamke. Čo si pamätám na blogoch bol hodnotený celkom pozitívne, tak dúfam, že sa mamka bude tešiť. 


V boxe bolo tento mesiac aj požehnane vzoriek. 

Set Guenerve pre formovanie postavy - týmto výrobkom veľmi neverím (ale napriek tomu ich používam :-D). Možno ma konečne toto trio presvedčí, že tieto veci dokážu byť efektívne :-)

Barefoot SOS face cream - je primárne určený na suchú a citlivú pokožku. Putuje k mamine. 

Egyptian Magic all purpose skin cream - zloženie tohto krémiku (olivový olej, včelí vosk, med atď) vyzerá veľmi sľubne. Teším sa na jeho testovanie. Na moju mastnú pleť to asi nebude, ale skúsim na telo alebo ruky. 

Zvyknete si objednávať Ladybox? Ako ste spokojné s aktuálnym vydaním?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. super ladybox :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa je to celkom vydarená krabička. Ja si objednám tak raz za šesť mesiacov a tak by mi táto januárová edícia vôbec nevadila. Navyše už dlho som chcela vyskúšať krémik Egyptian magic, pretože je pomorne drahý a dostupný len v zopár e-shopoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno sa ten krémik objaví v Ladyboxovom eshope, tak bude aspoň o kúsok dostupnejší :-)

      Odstrániť
  3. Tak takýto boxík naozaj poteší :) Plánuješ na všetky produkty recenzie? :)

    Fairytale Tea♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potešil veľmi :-) na väčšinu postupom času :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017