Lícenkový

1/10/2015 04:03:00 PM


Keď som medzi svoje lícenky pridala (zatiaľ) posledný kúsok a začala uvažovať o napísaní postu, prepadol ma pocit, že ich mám doma hrozne veľa a určite ich nikdy nestihnem spotrebovať. A zároveň prišla aj myšlienka, že na svete je ešte toľko nádherných líceniek (napr. Sin, Orgasm, Deepthroat od NARS či lícenkové trio Pink Lemonade od Sleek), ktoré ja nikdy nevyskúšam, lebo toto proste nemám šancu minúť. A potom som natrafila na lícenkový tag na inom blogu, kde má kočka líceniek asi 50. A keďže človek je tvor prirodzene porovnávajúci sa s inými (a ospravedlňujúci sa tým, že niekto je horší; má toho viac; a pod.) som zistila, že ich zopár ešte zvládnem. Kým sa však dostanem k novým kúskom, rada Vám predstavím tie staré, ktoré sa už v mojej zbierke nachádzajú. Dokopy mám momentálne doma 11 líceniek, hoci jedna je skôr rozjasňovač a jedna je vhodná viac na kontúrovanie (čiže vlastne 9 a zbierku si môžem dovoliť doplniť, ehm...). Swatche sú fotené na dennom svetle, farebne zodpovedajú realite skoro všetky. Po každej lícenke som prešla 3x prstom a potom ju obtrela na ruku (okrem Miss Sporty, tá potrebovala 9 prejdení prstom).




(vľavo Avon Classic Aura, vpravo Avon Revitalized)

Avon Ideal Luminious Classic Aura - niekedy bola mojou top lícenkou, samozrejme keď som objavovala postupne lepšie kúsky, tak ustupovala trochu do úzadia. Classic Aura je taký odtieň, ktorý nikoho neurazí. Je to taká príjemná, povedala by som prirodzená ružová bez akýchkoľvek trblietok. Pigmentácia je slabšia až stredná, čo je na druhú stranu aj výhodou, lebo sa dá dobre vrstviť. Ale na dosiahnutie výrazného výsledku musíte vrstviť poriadne. Často je mojou voľbou vtedy, keď chcem líčka skôr nenápadné. 

Avon Ideal Luminious Revitalized - toto je skôr rozjasňovač ako lícenka. Má veľmi jemnú marhuľkovú farbu a obsahuje poriadne množstvo trblietok. Niekedy keď sa ráno ponáhľam do práce alebo nemám chuť sa babrať s lícenkou, použijem práve tento kúsok na rozjasnenie. Alebo keď používam jednú z matných líceniek a chcem tam trochu lesku, tak ju len jemne ďobkám na vrch. 



(zľava: MeMeMe Coral, Essence zmiešané, Essence oranžová časť, Essence ružová časť)

MeMeMe Blush me! Coral - je úplne najmenej používanou lícenkou v mojej zbierke. Môže za to jej mega pigmentácia, ktorá je proste silná až natoľko, že zakaždým skončím ako Marfuša. Myslím, že potrebujem veľa cviku, kým ju budem zvládať každodenne. Inak je sa mi farebne zdá skôr oranžová ako vyslovene koralová. Obsahuje aj štedrú nálož trblietok. Papierový obal lícenky je super, hoci nie je nijako zabezpečený a lícenka z neho vypadáva. Vo vrchnáku sa nachádza zrkadielko a obsahuje aj taký malý rozkošný štetec. 

Essence Blush up! Heat Wave - sme so sesternicou kúpili pred svadbou. Keďže som na svadbe mala doplnky v jesenných farbách, rozhodli sme sa pre marhuľovú lícenku. No a v tomom čase som ani ja ani ona nemali vhodnú v zásobe (a s MeMeMe sme sa rozhodli veľmi neexperimentovať), vybrali sme túto. Essence lícenky mám osobne zafixované ako tie nie veľmi kvalitné ale táto prekvapila. Farby sú pekne pigmentované, dajú sa použiť aj osobitne aj miešať. Keďže je matná, dá sa používať každodenne. 



(vľavo theBalm Hot Mama! vpravo Sleek Pomegranate)

theBalm Hot Mama! - najnovší prírastok, ktorý som si nadelila ako darček na Vianoce. A som veľmi rada, fakt je neskutočná. Nádherná broskyňová farba s množstvom malých trblietok. Pokožku krásne prejasní a dodá takú "zdravú farbu". Na dosiahnutie želaného efektu ani netreba použiť veľmi veľa produktu. Navyše je to vraj dupe veľmi obľúbeného produktu Orgasm od NARS, ale za asi polovičnú cenu. Momentálnej moja top lícenka. 

Sleek Blush Pomegranate - kúpu tejto lícenky som zvažovala niekoľko mesiacov. Chodila som ju obkukovať na rôzne eshopy, sledovala nejaké akcie a nevedela som sa k nej dokopať. Totiž tá farba je dosť výrazná a nevedela som, či ju unosím. Ide o výraznú červeno-ružovú farbu s jemným fialkovým podtónom (bohužiaľ, farba na swatchi vôbec neodpovedá realite). Obsahuje jemný shimmer, žiadne mega trblietky. Pigmentácia skôr stredná, takže sa s ňou dá pekne pracovať. Najväčší problém je ťažké otváranie, vďaka ktorému sa mi zopárkrát podarilo do lícenky spraviť nechtom nepekné ryhy.



(vľavo Milani Lady Rouge, vpravo MAC Buff)

Milani Powder Blush Lady Rouge - táto lícenka bol taký spontánny nákup. Keďže jej cena je celkom príjemná, povedala som si, že vyskúšam. Lícenka vyzerá skôr červená, ale na pleti je už odtieňom skôr ružová. Má strednú pigmentáciu a trochu horšie sa s ňou pracuje, ťažko sa mi ju rozotiera do stratena. Inak je to asi lícenka s najväčším objemom (má až 17g). Inak, mne sa ten zlatý obal, typický pre Milani nezdá až tak strašne gýčový ako väčšine bloggeriek. Škoda je akurát to, že logo sa už začína zošúchavať. 

MAC Blush Buff - a toto je zase lícenka vhodná na kontúrovanie. Zvykla som ju používať ako klasickú licenku, dokonca veľmi rada, ale potom mi raz niekto povedal, že s ňou ako vyzerám nejak mdlo. Ja nekontúrujem, nemám na to čas a vlastne to ani veľmi neviem. Sem tam ju ešte použijem ako klasickú lícenku (v kombinácií s Avoňáckou rozjasňujúcou), ale netuším čo s ňou. Farebne je to matná tehlovka s jemným nádychom, stredne pigmentovaná s dobrou výdržou. 



(vľavo Bourjois Cendre de Rose Brune, v strede Miss Sporty Sienna, vpravo e.l.f. Blushing)

Bourjois Blush Cendre de Rose Brune - tieto maličké okrúhle lícenky sú už asi legendou a ja som dosť dlho žiadnu nevlastnila. Nakoniec som sa rozhodla pre taký skôr nenápadnejší odtieň, klasická ružová, trošku podobná Classic Aure od Avonu. Rovnako aj pigmentácia je skôr stredná až slabšia, neobsahuje žiadne trblietky. Balenie a ten priložený mini štetec sú fakt rozkošné. A najviac ma asi uchvátila jej nádherná vôňa. Nemám žiadnu inú lícenku, ktorá by bola parfumovaná. A navyše takto super. 

Miss Sporty Oh Blushed! Sienna - je moja úplné prvá, najstaršia lícenka. Odtieň je tehlový s nádychom do oranžova, bez trblietok. Pigmentácia úplne katastrofálna, veľmi slabučká. Keď si spomeniem na tú dobu, keď som si ju kúpila, tak som ju používala hrozne opatrne, lebo som sa bála Marfuša výzoru. S touto by sa to asi aj tak nepodarilo. Mala som ju rada a mám ju už asi len kvôli spomienkam.

e.l.f. Blusher Blushing - druhá najstaršia lícenka. Kupovala som ju vo výpredaji na starej elf stránke, bola asi ani nie za 2 eurá. Používala som ju strašne rada (aj to je vidno), veľmi sa mi páčil jej odtieň aj obsah trblietok. Pigmentácia je tiež skôr slabšia, ale tá pekná studená ružová mi to úplne vynahradila, lebo pekne pleť rozjasnila. Horšie to bolo s obalom, akékoľvek písmená sa zošúchali už po mesiaci a potom mi padla na zem a obal nevydržal (lícenka na počudovanie vyšla bez ujmy). 

Používate lícenky? Ktorá je Vaša obľúbená? Máte niektorú z mojich líceniek?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je zbierka, ja vlastním tak asi jednu lícenku a jeden bronzer, ale stačí mi to, aj tak ich nepoužívam nejako často. Lícenku mám od Catrice a je podľa mňa skvelá.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj bronzeruješ? Ja sa k tomu nejak neviem dokopať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017