Nonique Intensive Hand Cream

1/25/2015 04:39:00 PM


Poznáte značku prírodnej kozmetiky Nonique? Pre mňa bola neznámou, až kým sa pred zhruba rokom nezačala častejšie objavovať na blogoch. Vtedy som sa ešte o prírodnú kozmetiku veľmi nezaujímala, ale zaujala ma svojimi vôňami. Ja som neskutočne zaťažená na svieže ovocné vône v kozmetike a tie sú asi Nonique špecialitou. Kozmetika Nonique pochádza z Nemecka, ale jej hlavnou zložkou sú plody ovocia Noni, pochádzajúceho z Panamy. Výrobky Nonique obsahujú 100% prírodných zložiek a majú certifikát BDIH. V zložení nenájdete vazelínu, parafín ani iné vedľajšie ropné produkty, rovnako ani syntetické konzervačné či vonné látky. A samozrejme, nie sú testované na zvieratách. 


Zo sortimentu značky Nonique som už vyskúšala viacero výrobkov pre telovú starostlivosť. Pri poslednej objednávke na parfums.sk som do košíka prihodila Nonique krém na ruky Hydratation s vôňou limetka a oliva. Neviem ako je to u Vás ale u mňa so začiatkom zimy začína sezóna nakupovania krémov na ruky. Moje ruky sú v zime neustále suché, popraskané a niekedy aj bolestivé. Preto krémujem ruky pravidelne celý deň. 


Krém na ruky Nonique je v prvom rade poriadne hutný a mastný. Rozotieranie ide bez problémov, ale do pokožky vpíja dlhšie. Práve pre tento účel som si ho nechala doma a používam ho len večer pred spaním. Pokožku výborne hydratuje, ruky sú po použití krásne vláčne, jemné a príjemne voňajú. Vôňa je skôr taká jemná, nie výrazná. Cítim v nej ako limetku, tak aj trochu olivu. Ruky sú po použití hydratované dlhý čas, aj ráno po prebudení cítim príjemný pocit a jemnú vôňu. 

Nonique krém na ruky teda môžem jednoznačne len odporúčať. Balenie má 75 ml, zoženiete na internete (napr. parfums.sk za 3,05E alebo aj v DMke, kde je cena trochu vyššia).

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017