Rajská záhrada

1/15/2015 01:00:00 AM


Síce som o tomto výrobku už písala v poste o TOP výrobkoch 2014 z dekoratívky, no myslím si, že sa musí na blogu ešte raz objaviť. Dnes o fantastickej paletke od Sleek. Výrobky Sleek (nielen paletky očných tieňov) sú všeobecne v blogosfére dosť obľúbené a ja som sa zaradila medzi ich fanúšikov hneď, ako som paletku prvýkrát vyskúšala.

Gates of Eden, Eve´s Kiss, Paradise on Earth, Python, Forbidden, Flora
Entwined, Adam´s Apple, Fig, Evergreen, Fauna, Tree of life

V prvom rade musím poďakovať kamoške Danke, ktorá mi paletku doniesla z Anglicka. Pôvodne som si pýtala Arabian Nights, ale Danka mi doniesla Garden of Eden. A to bol najlepší výber na svete. Hoci odtiene v Arabian Nights sú krásne, nevyužila by som ich všetky. Pri tejto paletke s tým nemám najmenší problém. Keďže mám zelené oči, nemám problém využiť ani hnedé, zelené ani ružové odtiene. Paletka dohromady obsahuje 12 nádherných odtieňov, každý v gramáži 1,1g.

Gates of Eden, Eve´s Kiss
Entwined, Adam´s Apple

Paradise on Earth, Python
Fig, Evergreen

Forbidden, Flora
Fauna, Tree of Life

S tieňmi sa pracuje výborne, niektoré z nich sú viac práškové, niektoré skôr krémové. V paletke sa nachádzajú ako matné (Flora, Adam´s Apple, Tree of Life), trblietavé (najmä Gates of Eden, Fig, Evergreen), aj odtiene so shimmerom (napr. Paradise on Earth). Ja osobne nemám problém s trblietavými farbami ani na deň, takže paletku využijem. Pigmentáciou sú tiene perfektné. Rovnako aj výdržou. Napriek tomu, že som vlastníkom mastnej pleti a mastných viečok, tiene u mňa s kvalitou bázou (aktuálne MAC Painty Pot) vydržia v podstate celý deň. Nemôžem im snáď nič vytýkať. Mojimi najobľúbenejšími a asi najviac používanými sú odtiene Gates of Eden, Paradise on Earth, Adam´s Apple a Fig.

Gates of Eden, Eve´s Kiss, Entwined, Adam´s Apple

Paradise on Earth, Python, Fig, Evergreen

Forbbiden, Flora, Fauna, Tree of life

Balenie tieňov je klasické, matné čierne s lesklým nápisom Sleek. Je z pevného plastu, ale trochu horšie sa otvára. Je potrebné vynaložiť trochu viac sily, pri prvom pokuse padol za obeť aj jeden necht. Tiene sú vnútri zoradené v dvoch radoch po 6. Vnútri paletka obsahuje obrovské zrkadlo a obojstranný penový aplikátor, ktorý ale nepoužívam. Keďže sú moje swatche na prd (fotené mobilom), link na lepšie swatche TU

Paletku zoženiete na viacerých slovenských eshopoch, cena sa pohybuje okolo 12e. 

Vlastníte nejakú paletku od Sleek? Alebo inej značky? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017