Spotrebované 11+12/2014

1/01/2015 11:21:00 AM


Šťastný Nový Rok prajem! Nech sa Vám darí, ste šťastné, zdravé, úspešné a milované! Na blogu sa dnes ešte trochu obhliadneme za minulým rokom a pozrieme sa na nejaké spotrebované výrobky. A nebude toho málo. Čaká nás 18 plných balení a 5 vzoriek.

Zopakujeme si hodnotenie:
**** skvelý výrobok, už mám nové balenie
***   fajn výrobok, niekedy určite kúpim
**     nie je to zlý výrobok, ale poznám lepšie
*       hrôza a des, už nikdy nekúpim


1. Nonique Extreme Energy telové mlieko - o tomto telovom mliečku som písala prednedávnom v článku o topkách roku 2014. Jednoznačne najvoňavejšie telové mlieko za posledných pár rokov.
H ****



2. Avon Cocoa Butter krém na ruky - krémy na ruky v poslednom čase používam na tony. Tento bol príjemný, ruky hydratoval a tá krásna čokoládová vôňa. Najviac z nej bol paf môj manžel. Druhé balenie mám v práci na stole.
H ****

3. Versace Yellow Diamond sprchový gél - mini sprchový gél a mini telové mlieko zo sady pri parféme. Tieto mini balenia zbožňujem, sú super na cesty. Toto so mnou bolo na svadobnej ceste a na školení. Vôňa úplne zodpovedala parfému.
H ***


4. BC Cannabis šampón proti lupinám - nie je to síce jeden z mojich 2 favoritov proti lupinám, ale bol fajn. Výskyt lupín sa zmiernil, vlasy neboli nejak extra mastné.
H ***

5. Alverde Deo Roll-On Soft deodorant - asi najlepší prírodný deodorant aký som kedy vyskúšala. Deo efekt je obstojný na niekoľko hodín (je potrebné opakovane aplikovať po asi 4 hodinách), príjemne vonia a cena je tiež celkom príjemná. Škoda je, že takto obstojne funguje len táto parfemácia.
H ****

6. Rexona Invisible antiperspirant - jeden antiperspirant mám doma v zálohe vždy, keby sa náhodou vyskytla nejaká udalosť, pri ktorej by deodorant nestačil. Rexona je moja klasika, ktorá vždy funguje spoľahlivo.
H ***


7. Essence Pure Skin čistiaci gél - mini balenie čistiaceho gélu s peelingovým efektom. Využila som ho najmä na cestách, alebo keď som išla plávať. Netuším, ako sa recenzuje čistiaci gél, tento bol priemerný.
H **

8. Ryor krém s fytosfingosinom na problematickú pleť - tiež sa objavil medzi mojimi top výrobkami na roku 2014. Odporúčam na plnej čiare. Spotrebujem staršie krémové zásoby, ktoré mám doma  a idem opäť do Ryoru.
H ****



9. Revlon Colorstay pre mastnú/zmiešanú pleť (180) - môj momentálne asi najobľúbenejší makeup. Odporúčam určite pre majiteľky mastnej pleti. Pleť je po použití zmatnená, veľmi dobre kryje, má mnoho odtieňov a drží a drží (existuje aj variant pre normálnu/suchú pleť).
H ****

10. Avon Cynthia Rowley rozjasňovač - toto je už historická vykopávka. Klasický krémový rozjasňovač. Priznám sa, rozjasňovače používam minimálne, len pod obočie a nad hornú peru, Vyhadzujem ho, pretože zmenil parfemáciu a nejak sa ho už bojím používať. A už ho nezoženiete.
H **

11. Essence gélová linka London Baby - toto bola moja prvá gélová linka, vďaka ktorej som si túto formu liniek úplne zamilovala. Jednoduché nanášanie, sýte farby a dobrá výdrž. Keďže je v tmavohnedej farbe, používala som ju trochu menej a časom mi stvrdla.
H ***


12. Miss Sporty Pump Up Booster riasenka - riasenku som si kúpila tak na slepo a tak ju aj vyhadzujem. Napriek tomu, že som majiteľkou celkom obstojných rias, bolo používanie tejto riasenky katastrofou. Riasy proste len zlepila.
H *

13. Gabriella Salvete Passione riasenka - opäť sklamanie. Riasy jemne zvýraznila, ale nebola to žiadna sláva. Navyše hrozne rýchlo sa začala droliť a tak aj vyschla. A možno som len vychytala predtým otvorené balenie... Ktovie...
H *

14. Maybelline Great Lash Blackest Black - túto riasenku som zase kupovala ako istotu, keďže na blogoch je pomerne obľúbená. Nebola až taká zlá, ale zas na takú obľúbenú riasenku som od nej čakala oveľa viac. Ej, som ja ale na tie riasenky zlá :-D
H **


15. Cien odlakovač - moja odlakovacia klasika. Funkčný, veľké balenie a za super cenu.
H ****

16. Avon Nail Experts Healthy Shine topcoat - topcoat určený pre zvýšenie lesku nechtov. Fakt ako topcoat bol super, nechty boli lesklé. Orieškom trošku bolo jeho nanášanie. Nemá klasický vyťahovací štetec, ale nanášal sa priamo otočením fľaštičky. Podľa toho ako sa mu chcelo sa vám niekedy na necht dostalo väčšie množstvo a niekedy menšie. Samozrejme, keďže štetec nebol stále namočnený stvrdol, čo niekedy pokašlalo čerstvú manikúru. Myslím, že už sa tiež nevyrába.
H **

17. Essence Quick Dry topcoat - tento topcoat bola pre mňa nočnou morou. Rýchlo teda neschol, dokonca som si niekoľkokrát ráno našla na nechtoch škrabance. Lak nejak extra neochránil a nechty sa začali olupovať po 2-3 dňoch. Akurát, že sa pekne leskli.
H **

18. Avon Nailwear Pro Real Red - moja najobľúbenejšia červená. Krásna červená, krvavá, taká ako má byť. Kryje v dvoch vrstvách a schne do lesku.
H ***


19. Bioderma Sébium AKN vzorka - vzorka, ktorú som používala počas cestovania. Je to môj najobľúbenejší krém od Biodermy. Na problematickú pleť je fakt parádny. Odporúčam.

20. Benefit Stay Don´t Stray vzorka - používala som ho ako bázu pod očné tiene.Tiene s ním vydržali dlhšie, no na druhú stranu nebolo to nič extra. MAC, ktorý používam teraz je oveľa funkčnejší.
H **

21. Vzorky D&G parfémov - vzorky 3 vôní z nejakého testovacieho balíčka La Bateleur, La Lune a L´Imperatrice. Príjemné vône, s trochu slabšou výdržou. Najviac mi paradoxne voňala La Bateleur - jediná pánska.
H **

Čo Vaše spotrebované za posledný mesiac tohto roku? Poznáte niektorý z týchto výrobkov?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mna dlhodobo lakal ten Revlon make-up ale az teraz som sa docitala u teba, ze je pre mastnu plet. To by sa tej mojej susienke moc nepacilo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to som tam zabudla dopísať. Oni sú 2 druhy Colorstay - jeden pre zmiešanú a mastnú a druhé pre normálnu až suchú. Obalovo sú úplne totožné, treba si poriadne všímať čo je napísané :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017