Svadobný :)

1/06/2015 08:20:00 PM


Nejaký čas som zvažovala či sem pridať post o svadbe, ale keďže je môj milovaný momentálne preč odomňa a ja som nejaká rozcítená tak aj k tomu prišlo :D.
O svadbe sme začali uvažovať už začiatkom roku 2013, konečný termín padol na 4.10.2014. Od začiatku sme mali jasnú predstavu o tom, ako by mala vyzerať - nechceli sme nič veľkolepé a preplácané, skôr len také stretnutie s najbližšou rodinou a priateľmi pri dobrom jedle. Rovnako to nemala byť "typická" svadba, chceli sme niečo iné. A od toho sa odvíjali aj všetky ostatné veci. Čo bolo podstatné, všetko sme si platili s manželom sami, z našetrených peňazí, takže sme veľmi zvažovali, do čoho investovať a čo vynechať. Rozhodli sme sa pre svadbu typu obrad + večera, bez tancovania a zvyklostí, ktoré sú možno pekné, ale pre nás sú cudzie. Veľmi podstatnou časťou celého dňa pre nás bol obrad. Vysnívali sme si ho vonku, pod holým nebom, s čím súvisel aj výber reštiky. Vybrali sme takú, ktorá má vlastnú záhradu a teda nebol problém zorganizovať tam aj obrad. Ďalším dôležitým výberom bol fotograf. Nakoniec sme mali 2 - kamaráta a manželovho brata. S kamerou sme nerátali a aj teraz si overujem, že to bolo dobré rozhodnutie, video nám nechýba. Do čoho som sa rozhodla investovať boli šaty. Už od začiatku som vedela, že nechcem šaty z požičovne (fakt, zaplatiť tú mega sumu a báť sa, že tie šaty poškodím?). Šaty mám nakoniec na mieru z Poľska - univerzálne, môžem si ich obliecť kedykoľvek a nikto nezistí, že niekedy boli svadobné. No najviac som sa počas plánovania sústredila na výzdobu. Veľmi ma bavilo hľadať na nete všetky tie inšpirácie, kombinovať farby. Rozhodli sme sa, že nepôjdeme do klasickej výzdoby - kombinácie bielej s nejakou inou farbou, saténom a podobne. Po dlhšom zvažovaní sme si vybrali prírodnú výzdobu - jesennú (vzhľadom na náš termín) s kvietkami v malých kvetináčoch. Všetko nám dekorovala známa, ktorá je fakt v tomto úplne fantastická a výzdoba mala ozaj neskutočný úspech. A k výzdobe som sa potom ladila ja - topánky, kytička (uhádli by ste, aké som v nej mala kvietky?), nechty aj sponka do vlasov. 

Tuto to ešte vyzeralo na dážď
Pred našim obľúbeným podnikom 
Záhrada reštiky
Teraska, kde prebehol obrad 
A ako to celé dopadlo? Úplne najlepšie ako mohlo. Všetko od rána vychádzalo bez problémov, zbytočného náhlenia či stresov. Pred začiatkom svadby sme ešte absolvovali fotenie, počas ktorého som si overila, že sa na fotkách fakt neviem tváriť normálne :D. Počasie bolo nádherne, síce trochu ráno pršalo, ale obrad vonku nakoniec vyšiel a počas sľubov nám zasvietilo aj slniečko. Všetko dopadlo na jednotku, aj vďaka nášmu skvelému kazateľovi. Nasledovala večera v skvelej reštike, následne veľa, veľa ďalšieho fotenia (priznám sa, po asi 30tej fotke som si už necítila svaly na tvári).  Nechýbalo ani krájanie geniálnej višňovej torty. Celá svadba začala o 15:00 a končili sme o 23:00, keďže sme termín mali v reštike dohodnutý čas do 22:00. Hudba nám vôbec nechýbala, rozprávali sme sa a ten čas neskutočne zletel.... Celú svadbu sme si fakt veľmi užili a určite by sme si to kedykoľvek zopakovali :)


Prvý manželský bozk (všimnite si náušnice - sú od LadyZet z Gioia di Vivere)

Pár záberov z výzdoby 
Ako si Vy predstavujete svoj veľký deň? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To musela byť naozaj krásna svadba. :)
    Ja som nad mojím velkým dňom ešte nepremýšľala, keďže je na to asi ešte kopa času. No určite by som chcela potom aj nejakú hostinu s hudbou, aspoň pre tých najbližších. Tiež by som nepotrebovala na svadbe stovky ľudí, hlavne nech to oslávime s našimi rodinami a najbližšími priateľmi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola :) no, najlepšie je to vždy tak, ako to chceš ty a tvoja polovička. Hlavne si nenechať kafrať do toho ostatnými :)

      Odstrániť
  2. Zuzka krasny prispevok! Presne ale presne taku istu svadbu planujeme aj my, najblizsia rodina, len vecera, obrad ziadne tancovacky, DJ, nic take. Mile posedenie a staci. Tiez si idem kupit nejake saty, co vynosim aj potom, nech mi nevysi v skrini nieco co nevyuzijem. Velke svadby su sice pekne, ale tym, ze si to platime sami si clovek 2x rozmysli, ci da za jeden vecer 5000€ :/ Takze ti zelam dodatocne vela stastia v takom krasnom vztahu a nech vam to vydrzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. obrad musel byť naozaj krásny :) tiež som si celú výzdobu vyrábala sama s kamarátkami :) a nám celý svadobný deň pršalo a prestalo až po obrade :D ale fotenie s dáždnikom a v gumákoch sme si celkom užili :)

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite musíte mať parádne fotky! V daždi to má svoje čaro :) ja som ale bola rada za to slniečko, varianta obradu v prípade dažďa sa mi nepozdávala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017