TAG: 30 Beauty Questions

1/23/2015 07:15:00 PM

1. Spomínaš si na svoj prvý kozmetický produkt?
Myslím, že úplne prvým mojim produktom bol lesk na pery z Poľska, volal sa Blyszczyk. Bol v takej sklenenej tubičke a na konci mal roll on. Strašne lepil, vytekal z tej tubičky a všeobecne bol dosť nechutný. Existovalo viac druhov, ja som tuším mala jahodový. 




2. Špecifikuj perfektnú riasenku. Už si takú objavila?
Ja mám sama o sebe celkom dlhé riasy, takže u mňa perfektná riasenka dodá objem a vytočenie. Mierne predĺženie tiež nie je na škodu. Mohla by som vymenovať viac produktov, aktuálne vyhráva Pupa Diva´s Lashes.

3. Aké krytie preferuješ u makeupu?

Keďže moja pleť nie je ideálna vyhovuje mi skôr stredné krytie, prípadne pridať korektor. Nízke krytie u mňa je zbytočné a vysoké sa skôr hodí na nejaké príležitosti, alebo na fotenie.. Na bežný deň určite nie. 


4. Obľúbená high-end značka?
Ako rozmýšľam, tak som doteraz vyskúšala asi len jednú high-end značku a to Lancôme. Polepším sa, láka ma totiž Chanel.

5. Akú kozmetickú značku si chcela vždy vyskúšať, ale ešte si sa k nej nedostala?
Donedávna to bol Sleek, ale toto som si už splnila. Teraz asi Urban Decay, Too Faced a NARS. Majú v ponuke veľa zaujímavých produktov. 

6. Obľúbená značka z drogérie?
Obľúbenú asi tak úplne nemám. Od každej mám nejaké obľúbené výrobky, ale žiadna asi nie je úplne top. Najviac produktov s ktorými som bola spokojná má asi Max Factor.

7. Nosíš umelé mihalnice?
Bežne nie, mala som len 1x - na svadbe. 

8. Je niektorý druh kozmetiky, bez ktorého neodídeš z domu?
Jednoznačne riasenka. 


9. Aký produkt si najviac ceníš a opatruješ ho?
Paletku Garden of Eden od Sleek. Momentálne je to moja topka. A navyše to bol darček, ktorý presne trafil. 

10. Ako často nakupuješ kozmetiku? Nakupuješ make-up po jednom alebo ideš na nákup a raz za čas a nakúpiš viac produktov?
Nakupujem priebežne, keď sa mi niečo minie, tak si to idem kúpiť a často popritom kúpim aj niečo, čo momentálne nepotrebujem. A niekedy si len vezmem to, čo potrebujem a idem preč. Záleží to od konkrétneho prípadu.

11. Máš "kozmetický rozpočet" alebo utrácaš ako sa ti zachce?
Mám rozpočet. Mám stanovenú určitú hranicu nad ktorú neidem. Nerobím si úplne presne súčty za koľko som nakúpila a koľko eur mi ešte ostáva, ale tak orientačne sa snažím vždy zmestiť do rozpočtu. Samozrejme, niekedy to aj prešvihnem, ale už sa mi to nestáva tak často. 

12. Používaš pri nákupe kozmetiky kupóny, zľavy a vernostné karty? Ovplyvňujú ťa rôzne akcie k nákupu kozmetiky, ktorú vlastne nepotrebuješ?
Používam vernostnú kartičku do DMky a samozrejme aj kupóny, ktoré k nej dostanem. Zatiaľ sa mi nestalo, aby som použila úplne všetky. Snažím sa vyberať veci, ktoré využijem. Letáky si väčšinou len prelistujem, ale nejak ma nezvyknú motivovať k nakupovaniu. 


13. Aký typ kozmetiky nakupuješ najčastejšie?
V poslednom čase lícenky a inak hlavne sprchové gély s ovocnou vôňou (tým nejak neviem odolať).

14. Úprimne, existuje značka, ktorú nemôžeš vystáť? 
Asi nie. Skôr sú značky, ktoré ma nezaujímajú a málokedy pozriem na ich stojany a vyberám z ich ponuky - Essence, NYC a S-he.

15. Snažíš sa vyhnúť určitým zložkám v zložení? (olovo, sulfáty, parabény)
Záleží to od produktu. Ak viem, že je to produkt, ktorý ostáva na pokožke alebo sa nejaká časť z neho vpíja do pokožky, tak si samozrejme dávam pozor. To platí najmä pre telové mlieka a deodoranty. U produktov, ktoré majú krátky kontakt s pokožkou a idú dole to neriešim (napr. sprchové gély, peelingy).

16. Máš obľúbené miesto, kde nakupuješ kozmetiku? 
Určite v DMke. Tá je pre mňa najdostupnejšia. Niekedy pozriem aj v 101ke, ale tú nemám po svojej bežnej trase. No a keď som vo väčších mestách, nikdy nevynechám Pupu, Manufakturu a MAC.

17. Starostlivosť o pleť: Skúšaš rada nové značky a produkty alebo si rada uchovávaš svoju rutinu?
Mám svoju obľúbenú značku - Biodermu, takže sa snažím veľmi neskúšať. Jediné, s čím experimentujem sú masky. Tie striedam a stále hľadám nové.


18. Obľúbená "bath and body" značka?
Dermacol, Manufaktura, Nonique, Lush. 

19. Keby si mohla od teraz používať a nakupovať už len jednu značku, aká by to bola?
Fuuu... Zaujímavé, ako prvý ma napadol Dermacol. Mám rada starostlivosť aj dekoratívku, je to dostupná značka a myslím, že aj celkom kvalitná. Ak by som mala neobmedzené finančné možnosti, tak poviem Chanel :D. 

20. Aká značka má podľa tvojho názoru najlepšie obaly?
Páčia sa mi aj jednoduché a elegantné obaly od Sleek, ale aj tie trochu zábavnejšie od theBalm.

21. Aká celebrita má vždy skvelý make-up?
Veľmi celebrity nesledujem, ale páčia sa mi Rihanna, Blake Lively a Eva Longoria (väčšinou).


22. V akom e-shope najradšej nakupuješ kozmetiku? 
Najčastejšie asi na krasotika.sk alebo na parfums.sk. Ale stále hľadám nejaké zaujímavé, tak ak máte nejaký iný obľúbený, dajte mi tip. 

23. 5 tvojich obľúbených youtube beauty gurus? 
Nemám. Videá vôbec nesledujem. 

24. Máš rada multifunkčné produkty, ako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks atď.?
Sú mega praktické najmä na cestovanie, takže za mňa určite áno. 

http://www.eyemakeuptips.net/gallery/smokey-eye-makeup/

25. Si v nejakej fáze líčenia nemotorná?
Líčenie oči. Mám jeden svoj osvedčený spôsob akým aplikujem tiene a ten sa opakuje každý deň. Tam by som potrebovala určite nabrať nejaké nové techniky. 

26. Používaš primer pod očné tiene? 
Používam, bez primeru by mi tiene na očiach vydržali možno 3 hodinky. Momentálne MAC Painty Pot. 

27. Koľko vlasových produktov použiješ behom jedného obyčajného dňa? 
Na vlasovú starostlivosť nie som veľmi zaťažená. Väčšinou teda len šampón (Garnier Fructis Citrus Detox modrý) a nejaký nezmývateľný prípravok (teraz Got2be mliečko proti elektrizovaniu vlasov). 

28. Čo použiješ prvé - korektor ale make-up?
Najskôr makeup, a ak je potrebné urobiť nejaké opravy tak korektor. Teraz som si zvykla nanášať makeup štetcom. Dosiahnutý efekt je natoľko jednotný a krytie tak výborné, že niekedy korektor úplne vynechávam. 

29. Zvažovala si niekedy navštívenie make-up kurzu?
Vždy ma to lákalo. Sesternica nedávno navštívila základný kurz v Make-Up Institute v Prahe. Dosť ma namotala a začala som o tom intenzívnejšie uvažovať. 

30. Čo na make-upe miluješ všeobecne?
Možnosť byť každý deň trochu iná, nebyť nudná. A aj samotný proces nanášania jednotlivých produktov ma baví. 

Majte krásny víkend :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Inak na Blake Lively som uplne zabudla a suhlasim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona je taký prototyp vždy pekne upravenej ženy :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017