Záchranca

1/12/2015 02:50:00 PM


Presne takto by som mohla pomenovať výrobok, o ktorom Vám dnes chcem niečo povedať... Na Vianoce som strašne ochorela. Po rozbalení darčekov ma začalo bolieť hrdlo a tak postupne sa zo mňa stalo niečo, čo ledva dýchlo, celé dni spalo a vyzeralo hrozne (a celé toto trápenie trvalo 10 dní). Keďže som bola neschopná dýchať nosom, musela som dýchať ústami, čo sa samozrejme odrazilo na mojich perách. Boli suché, šupinkaté a hrozne boleli. Tak som ich začala mazať všetkým možným čo ma napadlo - hojivým zázrakom z Oriflamu, jeho obdobou z Avonu, La Bellom, balzamom z Lush. Zo zúfalstva som si dokonca objednala aj EOS. Skúšala som med a všetky možné "babské" recepty. Nič nepomohlo... Až pokým moja mamča nedoniesla tento zázrak.

Lip Conditioner Balzam z Avonu sa spočiatku tváril veľmi nenápadne. Priznám sa, nečakala som nejaké zázraky. Myslela som si, že keď nezabral ani ospevovaný EOS, ani hojivý zázrak, tak už nezaberie nič. A vtedy Avon prekvapil. Po nanesení som konečne cítila na perách úľavu. Postupne som bola schopná dotknúť sa pier bez toho, aby ma boleli. Šupinky pomaly opadali a ja som konečne mala normálne, hebké pery. Po všetkom tom trápení bola moja radosť neskutočná. 


Balzam je "bezfarebný" ale obsahuje pomerne hojnú dávku modrého shimmeru. Na perách teda vytvorí taký akoby perleťový povlak. Bohužiaľ, nedal sa zachytiť foťákom. Mne osobne sa tento efekt veľmi nepáči, ale účinky ma presvedčili. Aby sme však nehovorili len o samých výhodách. Jednou veľkou nevýhodou balzamu je, že zalieza do pier. Hlavne ak máte pery popraskané alebo veľmi výrazné a hlboké vrásky. Tam sa balzam usadí a fakt to nevyzerá pekne. Dá sa síce potom rozmazať, ale nie je to žiadna sláva. Napriek tomu, je to stále asi najlepší balzam na popraskané a zničené pery. 

Má príjemnú sladkú vôňu, pripomína mi karamel. Výdrž na perách je priemerná, po aplikácií vydrží kávu, ale obed už nie. Obal nie je ničím výnimočný, je rovnaký ako majú Avon rúže - klasický a elegantný. Je kombináciou tvrdého čierneho a zlatého plastu. Samotný balzam tiež vyzerá ako rúž. UPDATE: Na balení nie je nič napísané, takže bolo ťažké presne určiť o aký výrobok ide. Po hľadaní v starších katalógoch som zistila, že ide o Balzam pre plnší vzhľad pier. Mal by obsahovať retinol, kolagén a vitamíny, vďaka ktorým pery vyhladzuje a dodáva im plnosť. Pery by mal vyživovať a hydratovať celý deň. S obsahom OF15. 

Aký je Váš obľúbený balzam na pery? Skúšali ste tento?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. toto som fakt nečakala a ani neskúšala a keď tak uvažujem, asi ani nikdy nevidela :D
    mne pomáhal v takýchto chvíľach jedine jelení loj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, ani ja som toto nečakala. Od tohto balzamu :D
      Jelení loj som nemala a z domu som nevyšla skoro 5 dní... A ani ma nenapadol :O

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017