Astor Soft Sensation

2/06/2015 11:39:00 PM


Aký je Váš vzťah ku kozmetike Astor? Môj je taký ambivalentný. Niekedy zabrúsim ku stojanu a aj niečo kúpim a niekedy ho proste miniem bez jediného pohľadu. A dokonca sa v ich sortimente nájdu aj produkty, ktoré mám veľmi rada (fialová BB riasenka, makeup Mattitute). Naposledy som sa zastavila a objavila som nové odtiene rúžu Soft Sensation



Keďže stále hľadám rúž v dokonalej malinovej farbe, mám stále tendenciu prezerať si a kupovať podobné odtiene. A samozrejme, táto moja tendencia zaúčinkovala aj v tomto prípade. Spomedzi asi 5 rôznych odtieňov ma zaujal odtieň 300 Violette Chic. Ide o tmavšiu ružovú farbu obohatenú o shimmer a zopár trblietok. Pigmentácia je skôr stredná, na dosiahnutie peknej rovnomernej farby je potrebné prejsť po perách niekoľkokrát. Konzistenciou mi rúž viac pripomína balzam na pery. Je taký skoro maslovitý a na perách zanecháva úžasný hydratovaný pocit, ktorý cítiť dosť dlho. Nemá tendenciu zaliezať do vrások ani nezvýrazňuje prípadné nedokonalosti na perách. Výdrž rúžu na perách je niekoľko hodín, ak samozrejme nejem a nepijem. Myslím, že bez extra ujmy zvládne šálku kávy, možno aj malú desiatu, ale potom bude určite potrebné naniesť na pery ďalšiu vrstvu. Samotný rúž dokonca aj kvetinovo vonia. V prvom momente mi vôňa pripomenula orgován, ale neviem.



Rúž je zabalený v elegantnom bielo-zlatom obale s vyrazeným logom Astor po stranách. Pôsobí celkom luxusne a vďaka tejto kombinácií sa dá medzi ostatnými rúžmi celkom rýchlo nájsť. Mňa teda tento rúž príjemne prekvapil a môžem ho s pokojným svedomím odporúčať ďalej. 

Ako ste na tom Vy a Astor? Aká je Vaša obľúbená značka rúžov? A aké farby preferujte?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. veľmi pekný.astor nemám,mám maybelline.mám rada ked vonia po ovocí a ked sa leskne.a odtiene lososové,alebo jemne do červena.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas nemám asi žiaden od Maybelline :-) Ovocné vône sú super!

      Odstrániť
  2. Kosmetiku Astor moc nenakupuji, no pokukovala jsem po pastelkách na rty a tahle rtěnka taky vypadá moc pěkně :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017