Ebay

2/01/2015 10:51:00 AM

Nakupujete na ebay-i? Mňa si táto stránka získala ešte počas vysokej školy. Keďže vtedy nebolo nejak peňazí navyše, kúpiť si niečo pekné, čo nebude mať 50% ľudí na ulici a za dobré peniaze bola celkom príjemná možnosť. Je pravda, že tie veci nie sú nejaké extra kvalitné, ale väčšinou na ebayi nakupujem tzv. "jednosezónovky", alebo veci u nás nedostupné. A za tie ceny sa to oplatí. Takže čo vlastne nakupujem? Bižutériu (najčastejšie), šatky, šály, sem tam ázijskú kozmetiku a kryty na telefón. Pomenej oblečenie a kabelky.

Skúsenosti s ebayom mám rôzne, dobré aj horšie. Našťastie, tých horších je málo. Párkrát sa mi stalo, že niečo nedorazilo, peniaze som v 95% prípadov vždy dostala naspäť. Raz mi prišli poškodené hodinky, za ktoré mi vrátil 50% a za tie peniaze som si ich dala opraviť. Väčšinou sa snažia byť ústretoví a príjemní, lebo hodnotenie predajcu je na ebayi veľmi dôležité. 



Takže čo som si objednala ja a s čím som spokojná?


Hodinky Geneva - ako prvé som si kúpila jednoduché strieborné, nasledovali zlaté a kamienkové sú posledným prírastkom. Nosenie hodiniek pre mňa nie je zvykom, ale v práci sa počas terapie alebo vyšetrenia jednoducho nehodí pozerať na mobil. Preto som chcela nejaké jednoduché a lacné, nechcela som nejak extra investovať. Týchto hodiniek nájdete na ebayi kopu. Zlaté a strieborné nájdete tu a kamienkové tu.



Veľké náhrdelníky - to je vyslovene trendová záležitosť. Objednala som ich viac, ale len dva sú moje milované. Zlatý sa trochu na krku krúti, ale keď ho správne umiestnite je po probléme. Jeho veľkou výhodou je to, že netmavne. Objednaný odtiaľto. Môj úplne najobľúbenejší je ale strieborno-čierny. Je dostatočne výrazný, ale stále to nie je "too much" (a páči sa aj môjmu mužovi, ktorý je za jednoduchosť vo všetkom). Inak, keď si prezrite ebay, je skoro nemožné nájsť tam výrazný náhrdelník v striebornej, skoro všetky sú kombinované so zlatou. Náhrdelník s kvietkami nájdete tu.


Náhrdelník s kotvou - hoci sú veľké a výrazné náhrdelníky super, nie je to pre mňa záležitosť na každý deň. A už vôbec nie je do práce. Preto som si obľúbila aj tie menšie a jednoduchšie. Tento strieborný s kotvičkou ma zaujal na prvý pohľad (ale nie kvôli námorníkom). Je to môj najnovší prírastok. Obávala som krátkej retiazky, našťastie je dosť dlhá. Nájdete ho tu.

Strieborné náušnice ala Shamballa - to bola kúpa mesiaca. Stáli ma rovné 2 centy v aukcii (samozrejme, bez poštovného). Sú nádherne trblietavé, kamienky držia, neopadávajú a netmavnú. Pribalené boli dokonca 2 páry zarážok. V rôznych farbách ich nájdete tu.


Náušnice - sú mojim úplne najobľúbenejším doplnkom, cítim sa bez nich čudne. Nákup oválnych zlatých bola čistá náhoda. Hľadali sme nejaké pekné náušnice so švargrinkou a mňa zaujali práve tieto. Najradšej ich nosím v lete k jednoduchým šatám. Kúpite ich tu. Trojuholníkové náušnice som si objednávala pôvodne na promócie. Nakoniec z mojich plánovaných čiernych šiat zišlo a mala som modré, takže sa nehodili. Tiež som ich nosila rada v lete, ale len sem tam. Sú totiž len napichovacie a zvyknú mi vypadávať. Čo je veľká škoda. Kúpite tu.

Mačičková šatka - môžete ju na fotkách vidieť ako podklad. Farebne na fotke trochu klame, je svetlejšia. Je to klasická šatka, ktorú si obmotáte okolo krku keď vonku nie sú mínusové teploty, ale zároveň potrebujete aspoň malú ochranu na krk. Je dostupná vo viacerých farebných kombináciách. Môžete si ich prezrieť tu.

Aký je Váš vzťah k ebay? Nakupujete? Čo najradšej?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. tento príspevok som ani vidieť nemala, pretože som závislá na objednávaní a kupovaní vecí z ebay :D nakupujem tam hlavne kryty na iphone ktorých mám už asi 15 :D :D ale tie hodinky ma upútali a vyzerajú veľmi pekne :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hodinky sú super, najradšej mám tie jednoduché strieborné :-)

      Odstrániť
  2. ďakujem ti pekne,zase neušetrím.inak,máš vkus.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlboko sa ospravedlňujem tvojej peňaženke :-O
      A ďakujem :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017