Prekvapenie od Clinique

2/18/2015 07:16:00 PM



Ak by ste si mali vybrať 1 kozmetický produkt, bez ktorého si neviete predstaviť svoje líčenie, čo by to bolo? U mňa jednoznačne špirála. Bez špirály si svoj každodenný makeup naozaj neviem predstaviť. Hoci sú moje riasy aj nenalíčené celkom dlhé a husté, mám osobne radšej výraznejší dojem. Nebránim sa mu dokonca ani do práce. Doteraz som používala najmä špirály z drogérky a katalógov ale asi pred pol rokom ma začali viac zaujímať parfumérkové a high end špirálky. Ako jednu z prvých som vyskúšala Clinique Lash Power Mascara.



Lash Power v odtieni Black Onyx kupovala sesternica v Prahe, špeciálne pre líčenie na moju svadbu. Mne sa jej efekt natoľko páčil, že som si ju od nej vydrankala. Prvá vec, ktorá je na tejto špirále zaujímavá je jej hrozne maličká kefka. Po všetkých špirálach s obrovskými kefkami, ktoré som v poslednom čase vyskúšala ma táto doslova šokovala. Musela som si na ňu trochu zvyknúť, ale pracuje sa s ňou výborne. Vďaka tomu, že je maličká a ku koncu sa mierne zužuje sa dostane fakt všade. Špirála riasy veľmi pekne zvýrazní, predĺži a trochu aj zahustí. Nezlepuje ich a perfekte drží. Za celý čas používania sa mi ani raz neotlačila. Keď bola čerstvá tak sa špirála vôbec nedrobila, teraz keď je už staršia trochu počas dňa opadáva. Nie je to nič extrémne, sú to asi 2 alebo 3 kúsky, ktoré sa pri odstraňovaní nerozmažú. Čo je však na tejto špirále pre mňa problematické je jej odličovanie. Micelárkou ani odličovacím mliekom ju dole nedáte. Musíte ju zmyť teplou vodou (výrobca oficiálne odporúča myslím 36°C). Pre mňa to spočiatku bolo trochu nepraktické, nevedela som si nájsť spôsob. Skúšala som odličovať vlhkým vatovým tampónom (neodporúčam, púšťa chĺpky), skúšala som len prstami. Skúšala som pred sprchovaním, počas sprchovania aj po ňom. Nakoniec to vyriešili hubky na pleť, ktoré boli dávnejšie v Ladyboxe. Namočím hubku do teplej vody, priložím na zatvorené oko a po chvíľke zotieram. Špirála sa rozpustí a z oka odchádza v drobných kúskoch. Vtedy ale treba dávať pozor, aby sa tieto kúsky nedostali do oka, lebo by ho mohli podráždiť.

fotené len mobilom

Rovnako ako kefka, je celá špirála taká maličká a uzučká. Všetky špirály od Clinique majú podobné balenie, líšia sa len farbou tela. Lash Power má antracitové telo so strieborným vrchnákom. Nepoužitá špirála bola ešte zabalená v rozkošnej farebnej kvietkovanej krabičke a dokonca obsahovala aj príbalový leták. Obsahovo má špirála 6 ml a stojí okolo 18e. Ak hľadáte špirálu, ktorá dlho vydrží a riasy poriadne predĺži, mohla by byť pre Vás dobrou voľbou. Ja sa k nej určite ešte niekedy v budúcnosti vrátim.

Ktorá je Vaša obľúbená špirála? Skúšali ste Lash Power? Aké sú Vaše skúsenosti s kozmetikou Clinique?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. vyzerá prirodzene, akoby si mala také výrazné riasy od narodenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja pouzivam prave ty drogerkove, myslim, ze i v tech levnejsich znackach se daji najit rasenky te same kvality jako jsou ty drahe :-) Tahle dela rasy moc pekne, ale je pravda, ze to odlicovani je dost neprakticke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moja naj je maybeline , ale ja by som to zvládla aj bez špirálly ... ja to zasa nezvládam bez bielej ceruzky... je to čudné ale je to taký môj trik bez ktorého nedám ani ranu :)

    Pozývam ťa do Giveaway u mňa na blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-3-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez bielej ceruzky? Mne tá moja stojí v stojane, lebo neviem čo s ňou :)
      Ďakujem za pozvanie! :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017