Random za posledných pár dní

2/20/2015 08:36:00 AM

Malý výber z fotiek nahromadených v telefóne za posledných pár dní. Nezabudnite, že sa ešte stále môžete zapojiť do Giveaway!

Prechádzka počas najhoršej snehovej víchrice



A takýto pekný mám výhľad z oka v práci

Zeleninový šalát s opečeným tofu, fazuľkou a strúhaným syrom

Banánové palacinky, v tomto prípade skôr lievance

Domáca klasika - cestoviny s brokolicou a smotanovou omáčkou

Keďže som sa aj ja stala obeťou chrípky, manžel mi servíroval aj takéto vitamínové bomby

Pomedzi to sme hrali aj rôzne hry, napríklad Ankh-Morpork

Moja momentálne najobľúbenejšia kabelka

Aktuálna manikúra

Pečené čaje sú moja nová závislosť

Aj v práci sa stále učím

A konečne doputovalo aj osvedčenie o absolvovaní prípravy
Čo ste za posledné dni zažili Vy?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Hezke fotky :-) Peceny caj budu muset konecne taky ochutnat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A pečené čaje určite skús! Odporúčam hlavne od značky Madami (tie mi chutia najviac) lesnú zmes a citrusovú zmes so zázvorom :)

      Odstrániť
  2. pečený čaj som chcela upiecť už na mikuláša a už je.... skoro koniec februára :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D myslím, že je najvyšší čas (a potom sa podeliť aj o recept)

      Odstrániť
  3. Super post, ak máš čas tak mrkni aj na ten môj! :-)
    Písala som niečo podobné.
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dala by som si taky ovocny tanier, len sa mi ho nikdy nechce robit :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cestoviny s brokolicou mám veľmi rada aj ja! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pecene caje to sa da kupit niekde volne vobchode?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hry hrávame stále, ale túto nepoznám, musím pozrieť o čo tam ide :) a to jedlo!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017