Zamilovaná giveaway - ukončená

2/11/2015 10:30:00 PM

Možno ste postrehli, nedávno som písala na blogovú FB stránku, že pre Vás chystám gíveaway. A práve dnes nadišiel jej čas :-) Keďže sviatok sv. Valentína sa blíži (či oslavujete alebo nie), bude to GA s takouto tématikou!


Podmienky: 
- sledovať blog cez GFC (pripísať svoju prezývku)
- napísať k tomuto príspevku komentár s Vašou mailovou adresou
- nejakým spôsobom vyjadriť, aké miesto vo Vašom živote má láska (slovami, fotkou, kresbou, hocijak)

Bonusové komentáre si môžete pridať za:
- sledovanie cez bloglovin´ a/alebo facebook (pripísať svoju prezývku/meno)
- zdieľanie GA (prosím o uvedenie linku, kde GA zdieľate) 

A aké ceny som pre Vás pripravila? Balíček bude obsahovať: 
- špirálu PUPA Vamp! v čiernej farbe
- lesk na pery Inglot v odtieni 202
- lak na nechty OPI v krásnej fialovej farbe Lucky Lucky Lavender

GA ukončím 23.2.2015, výhercu vyžrebuje aplikácia GA Drawing. Veľa šťastia! 

You Might Also Like

20 komentářů

  1. sledujem :) pathsylar@gmail.com
    láska má v mojom živote veľmi dôležité miesto obzvlášť pokiaľ môžem mať po svojom boku človeka, ktorého budem milovať nie preto ako tancuje s mojimi anjelmi, ale preto ako vie utíšiť mojich démonov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. láska je motor,čo poháňa vpred
    Láska je med.
    Otvoríš srdce,zatvoríš oči
    a predsa ťa dovedie v ciel.

    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem cez GFC ako Peťuška
    láska pre mňa znamená veľa... je to môj priateľ, moja rodina a priatelia... bez lásky by to bolo veľmi smutné...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem ako Diamond-Lucianna :)

    Pre mňa láska znamená tiež veľmi veľa. Zistila som, že láska je jedným zo zmyslov života, že bez lásky sa nedá žiť. Láska je všade naokolo, pri rodičoch, súrodencoch, kamarátoch, priateľoch, frajeroch... proste všade, medzi všetkými. Škoda, že si ju nevie ale každý vážiť, tak ako by si mal. Ja som vďačná mojmu priateľovi, ktorý mi ukázal, ako ozajstná láska má vyzerať. :) Prajem každému, nech sa mu veľa lásky dostáva, ale nech aj lásku rozdáva. Veď predsa čím viac lásky rozdáš, tým viac jej máš. :-)

    21lucka88@azet.sk

    Sorry, za ten vymazaný komentár hore, mala som tam trichu preklepy.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem: veronika bejdova
    veronika.bejdova163@gmail.com
    chemik by povedal, že láska je len chemický proces, reakcia, vyplavenie hormónov, praveká schopnosť vyberať si partnera podľa čuchu, podľa vôní, feromónov, vhodnej DNA...
    ale podľa mňa je láska omnoho viac. tak, ako sa emóciami a schopnosťou rozmýšľať líšime od zvierat, tak aj láska nemôže byť u ľudí len obyčajný pud
    láska znamená oveľa oveľa viac
    je to závislosť, je to cieľ, bolesť aj radosť, kamarátstvo, vášeň, ... droga

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem ťa pod prezývkou Nadush :)
    cerna.nad@gmail.com
    Láska je niečo nevysvetliteľné, čo všetci chcú ale nevedia ako dosiahnuť. A nedokážeme to naplánovať. Ale keď príde, udrie v celej sile a aj keby sa na ňu pripravujeme dlhý čas, nikdy nebudeme úplne pripravení :) pomotá nám hlavu a nasadí ružové okuliare. A svet je hneď krajší !
    a pozývam ťa aj na svoju giveaway :) COLORFUL THOUGHTS KAWAII GIVEAWAY !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem za pozvanie do sutaze, ja ta naoplatku pozyvam, aby si sa pri salke kavy, alebo caju zdrzala na mojom blogu dlhsie, precitala si niekolko clankov a vtedy by si nasla clanok, ako zanechavat hypertextove odkazy. Nemusela by si tak kopirovat ten strasidelny odkaz, ktory si u mna zanechala. Pozvania na giveaway chapem ako neplatenu reklamu a akceptujem ich iba u citatelov, ktori si na mojom blogu precitaju aj nejaky clanok, a nekliknu nan len pre zanechanie reklamy. Taktyto pravidelni citatelia vsak nemusia odkazy nechavat, pretoze ja spravidla tiez citam ich blogy a o sutaziach viem. Takze prajem pekny slnecny den.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    Láska je krásna, pravá láska je bez klamstiev a podvodov.Nikdy nevieme kedy sa zaľúbime.A potom to príde. Mne sa to zatiaľ nestalo,ale dúfam že ma to neminie. Zatiaľ mi stačí milujúca rodina:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. andrea.kukuckova@gmail.com
    Uz davno som sa stretla s jednym krasnym obrazkom, ktory som si oblubila, tak ti ho posielam v ramci mojej odpovede :)

    http://cjromb.com/2013/03/06/torrential-rain/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Láska v mém životě velmi důležitá a nesmírně si jí cením. Ať už té od partnera, od rodičů nebo třeba domácího mazlíčka, všechny jsou pro mě moc důležité a je to důvod každodenních úsměvů :-)
    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sdílím : https://plus.google.com/108659113395433702476/posts/bJYh8z8CfD5
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Láska je v živote veľmi dôležitá a bez nej sa ani nedá žiť :) Každý potrebuje milovať a byť milovaný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :) Sledujem ako Petronela, a aj FB mám zalajkovaný :) Láska je v živote podstatná - je to "vec", ktorá sa za peniaze kúpiť nedá - aspoň nie tá pravá a ozajstná, a práve pre to je výnimočná. Bez lásky si ja osobne svoj život predstaviť neviem...!
    Čo sa týka balíčku, je úžasný - nakoľko Pupa predajňu nemám vo svojom okolí, nemám veľa možností do nej zájsť, tak by bolo super skúsiť ich legendárnu riasenku, a rovnako by som mala premiéru aj s lakom OPI - ak by sa na mňa usmialo šťastie... :) Môj email je petonewa18@gmail.com - pekný zvyšok víkendu prajem, paa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Láska má v mojom živote nezastupiteľné miesto. Vážim si ju, pretože sa nedá kúpiť ani vynútiť. Preto som vďačná za všetkých ľudí, ktorých mám vo svojom živote. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Katarína Ďurčeková
    E-mail: katarina.durcekova@gmail.com
    Tak ako človek potrebuje k tomu, aby prežil jedlo, tekutiny a vzduch, je pre mňa a celkovo aj pre všetkých ľudí či zvieratá nevyhnutná láska. Láska sa nám ponúka v rôznych podobách, no pre mňa je najdôležitejšia láska mojich blížnych - ľudí, ktorí ma majú radi, a ktorých milujem. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zdieľam: https://www.facebook.com/katarina.durcekova.16/posts/796416887118507

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017