Telový olej Balea

2/15/2015 06:13:00 PM


Zapojili ste sa už do Zamilovanej GA?

Moje skúsenosti s používaním telových olejov boli až donedávna nulové. Vždy som si pod tým predstavila niečo hrozne mastné, čím sa natriem a následne bude mastné všetko okolo mňa, vrátane pyžama, posteľnej bielizne a kocúra. No keď som v schránke objavila obálku od DM drogerie a v nej bol telový olej Balea Body-ol Seelenzart, rozhodla som sa teda dať telovým olejom šancu.

Olej samotný by mal mať na pokožku upokojujúce účinky. V jeho zložení nájdete jojobový, avokádový a bisabolový olej. Naopak, nenájdete tam žiadne parabény. Mal by byť vhodný pre všetky typy pokožky a je dermatologicky testovaný. 

S maličkou dušičkou som si ho teda zobrala so sebou do kúpelne odhodlaná sa ním natrieť. Prvý kontakt bol nesmelý. Na ruku som si kvapla asi 3 kvapky oleja (aby som to náhodou neprehnala) a rozotrela si ich na lýtko. Olej do pokožky vsiakol a čuduj sa svete, vôbec som nevyzerala, akoby som sa chystala vyprážať. Tak som sa natierala ďalej. Pokožku som mala dobre hydratovanú, bez mastného pocitu. Samozrejme, jemne mastný film olej zanechal, ale nebolo to nič, čo by mi vadilo a mohla som sa úplne v pohode po niekoľkých minútach obliecť (akurát som si stihla umyť zuby). Takže za mňa určite palec hore. Dokonca som niekde čítala, že oleje lepšie vsakujú z vlhkej pokožky, takže aj to sa chystám vyskúšať. Vôňa oleja je veľmi príjemná, ja v nej cítim hlavne marakuju (resp. múčenku) ale je o niečo viac sladšia ako samotná marakuja. Na pokožke ju je cítiť aj po hodinke.

Olej je jemne žltej farby a je balený v jednouchej plastovej fľaštičke s ružovým vrchnákom a peknou nálepkou. Balenie obsahuje 150 ml oleja a mal by sa dať kúpiť za 3,49E. 

Používate telové oleje? Máte nejaký obľúbený? 

Ďakujem DM drogérií za poskytnutie oleja na testovanie.  

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Telove oleje jsem jeste nikdy nepouzivala, prave kvuli tomu, ze se dele vsakuji a byla bych cela mastna. No po tve recenzi se po tomhle v drogerii mozna podivam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že z neho nebudeš sklamaná :-)

      Odstrániť
  2. Tělové oleje nepoužívám, jedině tělové mléka... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Súhlasím :-) aj na vlasy môže byť fajn, len som ho ešte neskúšala :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017