2x CK

3/27/2015 02:57:00 PM

 
Máte svoju obľúbenú značku parfémov? Ja som nad tým nejak extra neuvažovala, vždy som si vyberala podľa vône a značku som (nejak extra) neriešila. Nedávno som si robila takú malú štatistiku a zistila som, že mojou najobľúbenejšou značkou parfémov je Calvin Klein. Nielen preto, že parfémov tejto značky som doteraz suverénne mala najviac, ale najmä kvôli tomu, že v sortimente tejto značky som doteraz ešte nenašla vôňu, ktorá by sa mi vyslovene nepáčila. Samozrejme, sú tam ale vône, ktoré ma nezaujali. V minulosti som od CK mala doma Beauty, čo je nádherná kvetinová vôňa, pomerne ťažká a vhodná skôr na chladnejšie ročné obdobia a Secret Obssession, ktorú je veľmi ťažko zaradiť do nejakej skupiny, je taká exotická a najmä veľmi zaujímavá. Ja som ju milovala, mnohým ľuďom sa zas nepáčila. A dnes by som Vám rada predstavila svojich aktuálnych dvoch miláčikov z dielne CK.



Calvin Klein Downtown je jednou z najnovších prírastkov do rodiny CK. Ako úplne prvé ma na nej zaujala paradoxne reklama, v ktorej vystupuje herečka Rooney Mara a ktorú režíroval David Fincher (Fight Club, Sedem či Gone Girl). Takže pri prvej možnosti som ju vyskúšala a dostala ma. Vtedy som však ešte nezarábala a nejak som si ju nemohla dovoliť len tak kúpiť. Ale v hlave mi ostala až doteraz. Čítala som si na ňu recenzie a v niektorých sa spomína krátka výdrž. Ja s tým problém nemám, pri aplikácií na pokožku ju na sebe cítim celý deň. Samotná vôňa je trochu sladšia a hoci ja preferujem skôr svieže vône vôbec mi to nevadí a nosím ju naozaj rada. Páči sa mi aj flakón, ktorý ma zaujímavý otvorený vrchnáčik. Myslím, že Downtown je možné používať celoročne, aj v horúcom počasí by mala byť príjemná.
Zloženie Downtown
Hlava: citrón, bergamot, neroli, slivka, hruška
Srdce: ružové korenie, lístky fialky, gardénia
Základ: pižmo, céder, kadidlo, vetiver


Calvin Klein IN2U je prvá vôňa, ktorú som kupovala naslepo, bez vyskúšania. Vône naslepo nezvyknem kupovať, ale pri tejto sa mi to zdalo ako dobrý nápad (aj bolo). Totiž tá cena - 150ml toaletná voda za niečo málo cez 20e. Veď to je ako zadarmo. Okrem toho sa mi zapáčilo aj zloženie, lebo v ňom sú citrusy a iné ovocie. Takže som to riskla a urobila som fakt dobre. IN2U je jednou z vôní, ktoré môj kamarát nazýva "oblievačkové". Tým, že je to toaletka má slabšiu výdrž a je vhodné ju cez deň naniesť opakovane (teda, oblievať sa ňou). Mne osobne to nevadí, ale niekoho to môže aj odradiť. Vôňa je spočiatku dosť citrusová, to sa ale časom vytratí a ostáva príjemne kvetinová. Čo sa mi na nej ale nepáči je flakón. Je dosť masívny, ťažký a trochu horšie sa mi s ním manipuluje, keďže rozstrekovač je dosť maličký. Sčasti je nepriehľadný, čo mi tak celkom nevyhovuje, lebo nemám rada, keď nevidím koľko vône mi ešte ostáva. Vhodná je hlavne na jar a letné obdobie.
Zloženie IN2U
Hlava: čierne ríbezle, grapefruit, bergamot
Srdce: kaktus, orchidea
Základ: vanilka, ambra, céder

Aká je Vaša obľúbená značka vôní? Poznáte alebo používate nejakú vôňu Calvin Klein? Aké flakóny sa Vám páčia, resp. nepáčia?

Ako sa Vám páči nová sovička? :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Nová sovička je super! :) Tuhle vůni neznám, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Autor sa veľmi teší :-)
      A CK určite treba skúsiť!

      Odstrániť
  2. S vunemi CK zadnou zkusenost nemam, taky si vetsinou vybiram podle vune a asi nedokazu rict, ze bych mela nejakou oblibenou znacku, no mam spise ty levnejsi vune a primo parfem jsem zatim nikdy zadny nemela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja vyberám podľa vône a nie značky, takže tak :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. CK parfemy mam uplne najradsej :) sama vlastnim uz 4 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017