Hydratujúce škrupinky

3/22/2015 05:33:00 PM


Peelingy sú mojim obľúbeným spoločníkom pri sprchovaní celoročne, ale v zime si ich vychutnávam najviac. Počas zimy sa mi zdá moja pokožka namáhaná najviac, takže bez pravidelného peelingovania a krémovania by som ju mala asi ako hroch. Nezvyknem ich veľmi striedať, najčastejšie používam peelingový sprchový gél z Oriflame s vôňou malín a peelingy z Manufaktury. Tentokrát som však vyskúšala niečo iné.

Peeling Ultra Rich Scrub od L´Occitane dostala síce mamka, ale ona na peelingy veľmi nie je, takže som ho mohla začať používať ja. Od značky L´Occitane som zatiaľ nič neskúšala a obchody som nejak obchádzala, lebo sa mi produkty v ich výkladoch zdali vždy veľmi drahé. Napríklad 200 ml balenie tohto peelingu stojí 25,50E. Veľa či málo? Pre mňa trochu áno, Vy si spravte vlastný názor :-)


Peeling je jemne maslovej farby a má krémovú konzistenciu. Vôňou mi nepripomína nič konkrétne, možno sa trochu podobá tej klasickej nivea vôni. Je to taká nie veľmi výrazná čistá vôňa, ktorá sa aj nejaký čas po osprchovaní na pokožke udrží. Obsahuje dva druhy peelingových čiastočiek - prvé sú malinké biele, pripomínajú mi soľ a druhé sú hnedé a sú to pomleté škrupinky vlašských orechov. Na pokožke pôsobia veľmi príjemne. Krásne ju premasírujú a zbavia odumretých čiastočiek. Najvýraznejšie som to pozorovala asi na chodidlách, kde je predsa tá pokožka najtvrdšia a najproblematickejšia. Ako bonus obsahuje peeling vo svojom zložení 10% bambuckého masla. Tým pádom je pokožka po použití voňavá, premasírovaná, jemná a navyše aj hydratovaná. Ja už po použití tohoto peelingu nepotrebujem pokožku viac natierať, nakrémujem si väčšinou už len chodidlá a fungujem ďalej.

Tento peeling určite patrí medzi moje obľúbené sprchové výrobky, hoci je na môj vkus trochu drahý. Podobnú prácu spraví myslím aj lacnejší peeling, len sa po jeho použití budem musieť natrieť. Pri tomto od L´Occitane je hydratácia bonusom. 

Aké sú Vaše skúsenosti s kozmetikou L´Occitane? Aké peelingy máte najradšej? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017