Kari a vegeta na pleť?

3/11/2015 12:30:00 AM


Čím som staršia, tým si viac uvedomujem, koľko svinstva sa nachádza okolo nás. Koľko chemikálií a nebezpečných látok je nielen v kozmetike, ale aj v potravinách. A preto pomaly ale isto začínam preferovať práve výrobky prírodnej kozmetiky. Jedným z mojich prírodných obľúbencov je Tarika, ktorá sľubuje výrazné zlepšenie pleti v krátkej dobe. Je určená najmä pre problematickú pleť s akné.


Tarika je výrobkom ajurvédskej kozmetiky, s ktorou je toto moja prvá skúsenosť. Výrobky ajurvédskej kozmetiky sú špecifické tým, že okrem nich by ste nemali používať nič ďalšie. Takže žiadna iná starostlivosť, žiadna dekoratívka. Pre mňa je to nemysliteľné a makeup používam naďalej. Samotná Tarika je veľmi jemný, béžový prášok, ktorý mi svojou konzistenciou pripomína hladkú múku. A teraz sa dostávame k názvu postu - kari a vegeta. Totiž, Tarika má takú zvláštnu vôňu (pre niekoho smrad). Mne pripomína nejaké bylinky, drahý tvrdí, že je to čistá vegeta a na nete som sa zase dočítala, že kari.V každom prípade, vôňa je dosť výrazná a cítite ju celý čas pôsobenia na pleti.


Použitie Tariky je trochu komplikovanejšie, ako použitie bežnej pleťovej masky. Hlavne preto, že ide o prášok, takže ju nestačí vytlačiť z tuby na ruku a aplikovať priamo na pleť. Výrobca odporúča použiť 1/3 lyžičky prášku, ktorý sa v miske zmieša s niekoľkými kvapkami vody alebo mlieka a vytvorí sa kaša, ktorú následne nanášate na pleť. Vodu (alebo mlieko) odporúčam dávkovať opatrne, aby ste ju nerozriedili úplne - bude Vám potom stekať z tváre. Po nanesení na pleť ju necháte uschnúť. Mala by pôsobiť minimálne 25 minút. Následne sa oplachuje teplou vodou a pleť by ste mali dosucha utrieť uterákom. Počas pôsobenia môže jemne štípať, ale nie je to nič, čo by sa nedalo vydržať. Mňa štípala asi prvé 3 použitia, potom si pleť asi už zvykla a odvtedy necítim nič. Odporúčané používanie je 1-2x denne. Ja si ju nanášam vždy večer pred sprchou po dôkladnom vyčistení micelárkou.


A čo účinky? Tarika sľubuje výrazné zlepšenie v krátkej dobe. A ja môžem len súhlasiť. Už po prvom použití som mala pocit výrazne čistejšej pleti, čo som si všimla nielen ja, ale aj ľudia okolo mňa. Pleť nebola vôbec podráždená, veľké "boľáky" sa zmenšili a celkovo pleť vyzerala zdravšie, krajšie a jemnejšie. Zjednotila sa mi aj farebne. Tarika sľubuje aj zjemnenie pozostatkov po akné - jazvičiek a fľakov, čo zatiaľ nepozorujem, ale na to ju používam asi veľmi krátko (4tý týždeň). V každom prípade, pevne dúfam, že dokáže aj to. 

Poznáte Tariku? Skúšali ste už niečo z ajurvédskej kozmetiky? Aký je Váš vzťah k prírodnej kozmetike?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. O podobnej maske som písala práve na svojom blogu :) Tiež sa snažím používať čo najviac prírodnú kozmetiku a na pleti je určite vidieť rozdiel :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za link, aj tá tvoja maska vyzerá výborne, dala som si ju na wishlist :-)

      Odstrániť
  2. vyzerá to veľmi dobre... hneď som si musela pozrieť celú webovú stránku... už teraz som nalomená k nejakému nákupu... :)
    spozorovala si aj nejaké zhoršenie pleti počas užívania? lebo som sa dočítala, že sa to môže ukázať ako dôsledok vyplavovania toxínov...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pripomenutie, to som zabudla napísať do postu. Je pravda, že asi po 2 týždni používania som mala trošku horšiu pleť, ale zároveň som vtedy mala aj svoje dni. Takže môže to byť spôsobené oboma príčinami, alebo len jednou z nich. Neviem to presne povedať :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017