Malinová nádielka

3/12/2015 09:41:00 PM


Maliny milujem. Je to moje najobľúbenejšie letné ovocie a mohla by som ich jesť na kilá. A preto milujem aj všetko, čo ako malina vonia alebo vyzerá. Viete si teda predstaviť tú radosť, keď som v schránke našla tento balíček od DM drogérie. 


Balea Gessichts Wasser & Puder 2in1 je čistiaca a zmatňujúca pleťová voda, vhodná pre všetky typy pleti. Hlavnou zmatňujúcou zložkou je pravdepodobne púder, ktorý je dobre viditeľný na dne fľaštičky, čím mi veľmi pripomenula Rare Earth Pore Refining Tonic od Kiehl´s, ktorý som používala doteraz. Voda vonia naozaj po malinách, je to síce skôr chemická vôňa, ale mne ulahodila aj napriek tomu. Pre čo najdôveryhodnejšie výsledky som ju testovala od prvého dňa vždy ráno pred líčením. Môžem povedať, že som zaznamenala určitú zmenu - pleť sa mastila menej a zdala sa mi krajšia. Voda pri používaní neštípala, nemala som ani žiadnu alergickú reakciu. Jediná vec, ktorá mi trošku vadí je to, že po použití mám chvíľku pocit lepkavej pleti. Ale hneď po nanesení krému ten pocit zmizne. Myslím, že táto voda je dobrou voľbou a môžem ju pokojne odporúčať aj Vám. 


Kefka na čistenie pleti od Ebelin ma však až tak veľmi neohúrila. Pred istou dobou som zvažovala nákup nejakej pomôcky na čistenie pleti (napr. Clarisonic), ale nevedela som sa ku kúpe rozhúpať. Predsa len, kupovať niečo také drahé, bez vyskúšania je dosť risk. Kefka v balíčku mi teda dala možnosť vyskúšať iný typ pomôcky na čistenie. Ale nadšená som nebola. Samozrejme, pomohla pleť vyčistiť, čistiaci gél sa dostal hlbšie a na pleti bolo vidieť, že bola čistejšia. Ale na moju pleť bola samotná kefka veľmi drsná. Už jej používanie mi bolo nepríjemné. U mňa si teda kefka svoje stále miesto nezískala, ale ak nemáte extrémne citlivú pleť, kefka by Vám mohla sedieť a pomôcť k lepšiemu vyčisteniu pleti. 

Čo vy a maliny? Aké sú Vaše skúsenosti s kefkami na čistenie pleti?

Ďakujem DM drogérií za poskytnutie výrobkov na testovanie. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ja som chcela kefku tiež vyskúšať, ale mám dosť citlivú pleť a obávam sa toho :/ :) a ja mám radšej vôňu jahôd :)

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Radšej by som to teda s kefkou neskúšala, asi by si si zbytočne podráždila pleť... :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017