3.16.2015

Špirálová high-end pecka


Mám pocit, že tento rok sa mi moje wishlistové priania plnia nejak extrémne rýchlo, pretože už skoro mesiac pre Vás testujem prvú pravú high-end špirálku v mojej zbierke. Dokonca sa z nej stihla stať aj moja úplne najobľúbenejšia špirála, po ktorej siaham skoro každé ráno. A už teraz sa obávam, čo budem robiť, keď sa minie a ja budem musieť používať nejakú inú (aj Vám sa to už niekedy s nejakým produktom stalo?). Napriek tomu, že moje mihlanice sú prirodzene dosť dlhé a výrazné nie každá špirála mi sadne. Niektoré mi riasy neskutočne zlepovali, niektoré zas urobili na riasach taký bordel, že lepšie fakt vyzerali nenalíčené.


Táto špirálka je produktom značky Chanel, od ktorej som už veľmi dlho túžila vyskúšať aj nejakú dekoratívnu kozmetiku. A podarilo sa to rovno touto peckou. Špirála Sublime de Chanel je na nete považovaná za jednu z najlepších špirál z dielne tejto značky. A s tým úplne bez výhrad súhlasím. 

V prvom rade ma Sublime de Chanel veľmi elegantné balenie. Je čierne, lesklé a plastové s malým decentným nápisom Chanel na boku. Na vrchu sa nachádzajú typické Chanelovské prekrížené Céčka v zlatej farbe. Čo je však netypické je hranaté balenie. Pri špirálach som viac - menej zvyknutá na oblé tvary, takže toto hranaté ma trochu prekvapilo. Na počudovanie sa s ňou manipuluje úplne bez problémov.


Špirála má plastovú kefku s úplne maličkými "štetinkami", ktoré sú rovnomerne rozmiestnené po celej kefke. Nie je to žiadna extra dizajnovka, ale o to lepšie sa s ňou dá nalíčiť. Neviem ako to vnímate Vy, ale ja stále nevidím žiadny extra rozdiel medzi touto kefkou a tými momentálne "in" obrovskými a rôzne zvlnenými kefkami. Možno len s touto menšou sa líčim trochu dlhšie, lebo je potrebných viac pohybov, ale to je asi všetko. Kefka naberie rovnomerné množstvo farby, nevytvárajú sa na nej žiadne zhluky a pred použitím nie je potrebné otierať z kefky nadbytočné množstvo produktu. Zároveň počas nanášania farby tieto mini štetinky riasy aj rozčešú a tým pádom sa vyhnete zlepovaniu rias.


Čo sa týka jej efektu - som ohromená. Ako som spomínala, moje mihalnice sú už prirodzene dlhé a dosť výrazné, napriek tomu mám rada efekt výraznejších až umelých mihalníc. A to presne táto špirála splnila - riasy ešte viac zvýraznila, predĺžila a dodala im aj trošku objemu. Špirála sa dá na riasach aj vrstviť, ale treba to samozrejme robiť opatrne. Farebne je špirála tak akurát čierna. Na očiach drží parádne, na fotke sú riasy zhruba 7 hodín od nalíčenia. Počas dňa neopadáva ani sa nerozmazáva. Odličovanie špirály je trochu fuška, tým, že na riasach tak dobré drží, je potrebné sa trochu dlhšie venovať očiam a použiť aspoň o 1 tampónik navyše. Ale odlíčite ju bez probémov micelárkou aj odličovacím mliečkom.

Ja určite dávam Sublime de Chanel zelenú a ak máte chuť zainvestovať, je toto určite vhodným adeptom. Kúpite ju za cca 27e. V ponuke je v klasickej čiernej, hnedej a fialovej.

Máte skúsenosť s nejakou špirálou od Chanel, alebo inej high-end značky? Ktorá špirála je Vaša obľúbená? Aká by mala byť podľa Vás ideálna špirála? 

6 komentárov:

  1. úchvatné máš tie riasy :)
    so chanelom skúsenosti nemám a "highest" riasenka, ktorú som mala, bola od diego dalla palma a bola som s ňou mega spokojná. teraz som si obľúbila lorealku a po najnovšom ju asi predbehne bottega verde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Áno, pamätám si tvoju recenziu (Prima Visione to bola, že?). Ja som ju potom sledovala na parfums, ale dlho ju nemali na sklade a teraz už túto značku vôbec nemajú :-/

      Odstrániť
    2. áno, prima visione, potom som ju ešte ukoristila za 4€ a odvtedy fakt už nič nemajú :/

      Odstrániť
  2. Ted to bude znit dost blbe, kdyz reknu, ze moje oblibena rasenka je od Miss Sporty :-D Ale ne, vazne, co se tyce rasenek, tak si nemuzu moc stezovat :-) Od Chanel bych si jednou urcite rada neco poridila, nejlepe rudou rtenku, protoze to je to, co me pri teto znacce napadne jako prvni (a samozrejme Chanel No. 5) :-) A mas nadherne rasy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som minulý rok používala tú žltú od Miss Sporty a tá tiež bola perfektná :-) ja si myslím, že aj tie lacnejšie značky môžu mať výborné produkty :-)
      A áno, červený rúž jednoznačne! :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017