3.31.2015

Spotrebované 3/2015


Klasicky koncom mesiaca tu máme prehľad spotrebovaných produktov. Dnes 12 plných balení a rovnaký počet vzoriek. 

Hodnotenie:
**** výborný výrobok, už mám doma ďalšie balenie
***   skvelý výrobok, určite niekedy ešte kúpim
**     fajn výrobok, ale poznám lepšie
*       hrôza a des, už nekúpim


Gillette Satin Care - klasický gél na holenie, je z neho skvelá pena, ktorá uľahčuje holenie. Vadila mi na ňom pomerne mdlá morská vôňa. Preferujem skôr gély Balea. H ***

Avon lift & firm bust - gél na formovanie poprsia používam už dlhodobo, nejakú funkčnosť ale určite má. Moja pokožka je dosť náchylná na strie a v oblasti poprsia sa im zatiaľ úspešne vyhýbam (snáď vďaka tomuto gélu). H **

Manufaktura Plum sprchový gél - sprchové gély od Manufaktúry mám veľmi rada, majú krásne vône a páči sa mi, že pri každej návšteve obchodu nájdem nejakú novú verziu. H ***


Nonique krém na ruky - najlepší krém na ruky na zimné obdobie, aký som vyskúšala. Viac si o ňom prečítate TU. H ****

Bioderma Sébium AKN - je môj najobľúbenejší pleťový krém. Pleť dostatočne hydratuje, výborne bojuje proti masteniu a nedokonalostiam. H ****

Bioderma Sensibio očný krém - jeden z prvých očných krémov, ktoré som skúšala. Bolo to tak 50:50. Zo začiatku mi veľmi vyhovoval, po nejakom čase sa mi ale zdal málo hydratačný. H ***


Ebelin čistiaci sprej na štetce - praktická pomôcka, vďaka ktorej nemusím tak často štetce umývať a zároveň sú čisté. Používam len na štetce na suché produkty, štetec na makeup sa s nim nekamaráti, ten naďalej klasicky periem. H ****

E.L.F. šampón na štetce - vecička, ktorá mi vydržala niekoľko rokov. Štetce dobre vypral, zároveň dezinfikoval a udržiaval v dobrom stave. H ***

Lush Hair Doctor - maska na vlasy a vlasovú pokožku s príjemnou sviežou vôňou mäty. Počas jej používania sa mi lupiny tvorili oveľa menej a vlasová pokožka ma svrbela podstatne menej ako bežne. Už len sa dostať častejšie do Prahy :) H ****


Clinique Superbalanced makeup - toto je asi prvý makeup, ktorého odtieň mi sedel úplne na 100% (Alabaster). Ale to je tak asi všetko. Hoci je určený na mastnú pleť, ja som sa po ňom veľmi rýchlo leskla a veľmi rýchlo sa z pleti vytrácal. H *

theBalm Sexy Mama - tento púder som mala veľmi rada, príjemný odtieň, dobrá matujúca schopnosť, dlhotrvácnosť. Len som mala pocit, že sa minul veľmi rýchlo. H ***

Revlon Colorstay - môj aktuálne najobľúbenejší makeup. Dobré drží, kryje a moja pleť je s ním dokonale matná skoro celý deň. Trochu horšie dostupný, ale eshopy vyriešia všetko. H ****

Tento mesiac som mala taký trochu vzorkový ošiaľ a dala som sa na ich míňanie. Myslím si, že zo vzorky sa nedá zistiť, či Vám konkrétny výrobok bude úplne 100% sedieť, ale minimálne zistíte, či mu dať šancu.


Z dekoratívky som vyskúšala 2 vzorky. Prvou je vzorka makeupu Matte Morphose od L´Oreal. Makeup vo forme peny na pleti vytváral hrozne nepríjemný silikónový pocit. Odtieň (140) sa mi zdal dosť tmavý, ale nakoniec na tvári nevyzeral najhoršie. A zaliezal do pórov. Ako výhodu vidím, že pleť bola po jeho nanesení pekne matná. Skin 79 Super BB Triple Function bol zas odtieňom dosť svetlý, ale prispôsobil sa pokožke. Keďže je to BBčko mal horšiu kryciu schopnosť, do pórov nezaliezal ale matujúca schopnosť vydržala kratšie. Mám z neho ešte zopár vzoriek, tak mu dám ešte trochu šancu. Obe vzorky vystačili na 1 použitie.


Ako ďalšiu som vyskúšala vzorku Mythos telového mlieka s extraktom z olív a aloe. Pokožku hydratovalo priemerne, čo mne vyhovuje. Vôňa bola dosť nevýrazná, neotravovala ani neurazila. Nezaujalo ma. Vystačil na 1 použitie. Pandora Oil na vlasy je zatiaľ asi najlepší olej aký som mala. Vlasy boli po jeho použití nádherne lesklé, jemné a lepšie sa s nimi pracovalo. Dosť výrazne voňal, takže neodporúčam ľudom citlivým na vône. Plánujem sa poobzerať po plnom balení. Vystačil na cca 4 použitia. 


Vyskúšala som aj niekoľko pleťových krémov. I+M phyto balance ma celkom zaujal svojou matujúcou schopnosťou a príjemným zložením. Na druhú stranu sa mi hrozne ťažko nanášal na pokožku. Vzorka vystačila na 3 použitia. Yves Rocher Hydra Vegeal mal krásnu sviežu uhorkovú vôňu. Pleť sa mi po ňom bohužiaľ veselo mastila a nepomohol ani Colorstay ani Sexy Mama. Škoda. Vzorka vystačila na 2 použitia. Keims Ylang Ylang a Hammamelis podobne ako I+M pekne matoval a má fajn zloženie. Navyše jeho nanášanie bolo oveľa príjemnejšie. Dala by som šancu plnému baleniu. Vystačil na 3 použitia. Egyptian Magic má geniálne prírodné zloženie, ktoré však nie je určené na moju pokožku. Používala som ho na noc, pretože som sa obávala veľkého mastenia, čo sa aj objavilo. Pre mňa nie, ale pre suchú pleť môže byť fantastický. Keďže je dosť hutný, vydržal mi na pravidelné večerné použitie celý týždeň.


A nejaké vzorky vôní. Vône značky Gucci nejak extra neobľubujem, z ich sortimentu sa mi zatiaľ páčila len Rush 2 a Flora Eau de Fraiche. Guilty ma celkom zaujala svojou výraznosťou, ale nepresvedčila ma natoľko, aby som si šla po plné balenie.  D&G 3 L´Imperatrice je príjemná svieža vôňa, určite bude fajn najmä na leto. Tu by som naopak aj zvažovala plné balenie. Mango Lady Rebel ma veľmi nezaujala, nebolo na nej nič výnimočné.Vzorka David Yurman Essence Delicate Essence sa mi zlomila pri prvom použití. Tak som ju bola nútená preliať do téglika odkiaľ sa postupne vyparila. Škoda, bola to príjemná kvetinová vôňa.

Poznáte niečo z týchto výrobkov? Aké výrobky ste tento mesiac spotrebovali Vy?

6 komentárov:

  1. Já si spotřebované produkty vždycky syslím hrozně dlouho než mi to dá na nějaký článek, kdybych ho psala každý měsíc, tak ho mám tak o 3 produktech max., nevím jak to, že mi vždy všechno vydrží tak dlouho a přitom nenačínám několik balení naráz :-D Z tvých spotřebovaných jsem zatím nic nezkoušela, ale sprchové gely Manufaktura mě lákají vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je pravidelne každý mesiac len sprchový gél a zvyšok sú také veci, ktoré dochádzajú tak priebežne :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja mám na to špeci kozmetickú tašku vyhradenú, kde to skladujem :D
      Je to potom také zadosťučinenie, keď to všetko naraz vyhodím :)

      Odstrániť
  3. great article, I really enjoy it ;)))) have a nice day :))))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017