Spotrebované február 2015

3/03/2015 08:34:00 PM


Ani neviem ako a zrazu máme za sebou druhý mesiac roku 2015. Neskutočne rýchlo mi to letí. Letí to tak aj Vám? Keďže je február krátky mesiac, čakala som maličkú spotrebu. Ale nakoniec ma obsah taštičky celkom prekvapil - 8 plných balení (dokonca aj nejaká dekoratívka) a 1 vzorka.

K hodnoteniu:
**** skvelý výrobok, už mám doma nové balenie
***   fajn výrobok, niekedy ešte kúpim
**     nič moc, poznám oveľa lepšie
*      des a hrôza, už nikdy nekúpim



Garnier Fructis Citrus Detox - tento šampón tu vidíte už niekoľkýkrát. Ide o môj najobľúbenejší šampón, jeden z mála dostupných, ktorý si dokáže poradiť s mojimi lupinami a mastnými vlasmi. Super citrusovo vonia, je dostupný aj cenovo a ja ho kupujem pravidelne už niekoľko rokov. ****

Alverde telové maslo Hibiscus Sheabutter - podobne ako jeho dvaja bratia, ktorí "prišli o život" minulý mesiac, mi svojou hydratáciou vyhovovalo. Vpíjanie rovnako trochu pomalšie, ale keďže ide o výrobok prírodnej kozmetiky, s radosťou mu to odpustím. Vôňa bola tiež celkom príjemná, hoci to mangové mi voňalo viac. Určite do nich ešte niekedy investujem. ****

Odlakovač Blanchette B  - fajn, funkčný výrobok za málo peňazí. ***


Dolce & Gabbana Light Blue - po dlhom čase som vypoužívala aj nejakú vôňu. Light Blue je vôňa, po ktorej som túžila už hrozne dlho, ale stále som si namiesto nej kúpila nejakú inú. Až kým som ju konečne nedostala minulý rok na narodeniny. Môžem ju istotne zaradiť medzi najlepšie. Neodolala som a doma už mám ďalší flakón. Ja som proste citróno-fil. ****

Rexona Pure Protection antiperspirant - Antiperspirantom sa už snažím čo najviac vyhýbať a nahrádzam ich deodorantmi značiek prírodnej kozmetiky. Jeden mám doma však vždy v zásobe, keby som náhodou niekam išla a deodorant by mi nestačil. Táto Rexona nebola zlá, snažila som sa vybrať takú, bez najväčšieho množstva svinstva (táto je bez alkoholu, parabénov, farbív a vône). Ale to, že nemala vôňu mi v konečnom dôsledku hrozne vadilo. Bola proste čudná, stále som mala pocit, že cítim pot. **


Dermacol Matt Control makeup (1) - niekedy v minulosti to bol môj najobľúbenejší makeup. S mojou pleťou dokázal divy - nádherne ju zmatil, zjednotil a prekryl nedokonalosti. Ale je pravda, že pleť sa rokmi mení a tak sa zmenila aj moja. Tentokrát už bol makeup na moju pleť slabo zmatňujúci. Nevyhovoval mi už ani úplne odtieňom (miešala som si spolu odtiene 1 a 2). Je to veľká škoda, lebo som ho mala vážne rada. Niekedy v budúcnosti mu snáď dám ešte šancu.  ***

Catrice All Matt Plus púder (15) - keď som si pred Vianocami rozbila úplne nový Rimmelácky Stay Matte, tak som si v drogérií kúpila úplne prvý, ktorý mi prišiel pod ruku. All Matt mi celkom vyhovoval a zachraňoval ma po použití vyššieho spomínaného makeupu. Bohužiaľ, nahnevalo ma, že keď v obale ostávala asi 1/4 produktu naraz sa mi počas líčenia úplne rozmrvil a už bol nepoužiteľný...  ***

Pupa Divas Lashes - jedna z najlepších riaseniek aké som vyskúšala. Riasy po jej použití boli krásne zhustené a jemne predĺžené. Proste pecka. Po dlhšom používaní trochu pri nanášaní opadávala, ale počas dňa už držala ako pribitá. Určite odporúčam! ****


Kiehls Rare Earth Deep Pore Cleaning maska vzorka - vzorku masky som dostala k nákupu pleťovej vody Kiehls, je z rovnakého radu s obsahom bieleho ílu. Na rozdiel od vody ma maska nejak extra nenadchla. Pleť bola po použití jemnejšia aj čistejšia, ale očakávala by som výraznejší efekt. **

Ako ste na tom so spotrebou tento mesiac Vy? Skúšali ste niektorý z týchto výrobkov?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017