Užívam si New York s GOSH

3/29/2015 05:13:00 PM


Až sa trošku hanbím povedať, že dnes Vám chcem predstaviť svoj druhý produkt od značky GOSH (prvým bol holografický lak na nechty). GOSH sa na blogoch objavuje pomerne často, ale ja som zatiaľ vždy odolávala. V parfumérií nakupujem dekoratívku pomenej, takže nejak som sa ku GOSH nikdy nedostala. Nedávno som dostala zľavový kupón do Fannky, tak som sa rozhodla konečne niečo z ich sortimentu vyskúšať. Ako prvá padla voľba na paletku tieňov 9 Shades Shadow Collection v odtieni 001 To enjoy in New York



Paletka má klasické matné čierne balenie s lesklým nápisom GOSH na vrchu. Na spodnej strane je nálepka s názvom paletky, označením odtieňa a základné info o gramáži (12g) a spoločnosti GOSH. Informácie o zložení chýbajú. Paletka sa predáva zabalená ešte v krabičke, na ktorej sú informácie o zložení uvedené (a ktorú som ja už samozrejme vyhodila). Paletka sa otvára pomerne ľahko (v porovnaní so Sleek to ide ako po masle). Vo vnútri nájdete samotné tiene a veľké zrkadielko. Aplikátor chýba. 


V prvom riadku sa nachádzajú trblietavé tiene. Prvý odtieň v prvom riadku je biely so striebornými trblietkami.  Druhý tieň je béžový, až zlatavý. Oba tiene sú vhodné ako na rozjasnenie oka, tak aj na celé viečko. Tretím je nádherná broskyňová, ktorá je mojim osobným favoritom z celej paletky. 


Druhý riadok obsahuje odtiene fialovej, ktoré sú podľa mňa ideálne na fialovú formu dymového líčenia, všetky sú matné. Prvý odtieň je svetlá fialová, s jemným sivým nádychom. Druhá je tmavá fialová, až slivková. Posledný odtieň je fialovo-ružový, asi najvýraznejší z celej paletky. 


Tretí riadok tvoria matné hnedé odtiene. Z celej paletky sa mi zdajú pigmentované najmenej. Prvý odtieň je trochu tmavšia béžová s jemným, sotva viditeľným shimmerom. Druhý odtieň je hnedá s prímesou sivej a posledný je nádherná šťavnatá čokoládová farba.


Všetky odtiene sú namleté veľmi jemne, dobre si rozumejú ako so štetcami, tak aj s prstami (penový aplikátor som neskúšala). Trochu prášia, ale nie je to žiadna katastrofa, pod okom ich budete hľadať márne. Výdrž je vcelku príjemná, matné odtiene vydržia dlhšie, trblietavé sa zvyknú strácať skôr. U mňa je to bez bázy len niekoľko hodín, s bázou sa výdrž predĺži aspoň dvojnásobne. Dajú sa veľmi pekne kombinovať aj navzájom. 

Aké palety očných tieňov preferujete? Vynosili by ste tieto odtiene? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Preferuji prave nude a svetle odstiny a v posledni dobe jsem si v paletkach velmi oblibila odstiny ruzove az fialove nebo vinove, takze slozeni teto paletky nemam co vytknout, vypada skvele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade určite odporúčam vyskúšať :-)

      Odstrániť
  2. Paletka je moc krásná, já teď nosím hodně tělové od Clinique a pak paletku od Lancome, která je do zelena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telové odtiene sú super, každodenne :) a zelené sú zas super takto na jar :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017