Vlasový TAG

3/24/2015 03:41:00 PM

zdroj

Och, ako ja milujem rôzne tagy. Keď som čítala tento na blogu Lovely Imperfections vedela som, že sa čoskoro objaví aj u mňa. Vlasy sú tou časťou starostlivosti, ktorej som nikdy nevenovala nejak extra pozornosť, viac ma zaujímala pleťová a telová starostlivosť. V poslednom čase som si ale všimla, že kvalita vlasov sa mi mení a preto sa im musím venovať omnoho viac. Začala som sa viac zaujímať napr. aj o vlasové výrobky, ktoré ma predtým nechávali chladnou. Ale poďme k samotnému tagu.

1. Aká je tvoja prirodzená štruktúra a farba vlasov?
Prirodzená farba mojich vlasov je hnedá. Taká asi úplne najobyčajnejšia hnedá aká môže byť. Počas svojho života som veľa farieb nevystriedala, ešte počas základnej školy som prvýkrát mala melír, taký ten škaredý blond, volala som ho banánový. Keď ma omrzel, začala som používať farebné tužidlo na vlasy a farbila som si ho na červeno. Počas strednej a vysokej školy som si zas celé vlasy farbila na čierno. Momentálne mám na vlasoch už len zopár cm čiernej farby a vlasy mám inak svoje, prirodzené. Vždy ma ešte lákali ryšavé tóny, ale obávam sa, že mne by nepristali. Čo sa týka kvality, mám vlasy celkom pevné a odolné, skoro vôbec sa mi neničia končeky. Typovo mám vlasy mastné so suchou pokožkou hlavy, takže celý život viac alebo menej bojujem s výskytom lupín.

2. Povedz nám niečo o svojom strihu. Striháš si vlasy sama alebo chodíš ku kaderníkovi?
Sama si radšej vlasy nestrihám, do toho by som sa určite nepustila. Ku kaderníčke v poslednom čase chodievam skôr nepravidelne (kaderník ako ospravedlnenie v práci neplatí :D). Najčastejšie sa dávam strihať postupne okolo tváre a zarovnaná dĺžka vzadu. Niekedy som mala aj ofinu, ale kvôli svadobnému účesu som si ju nechala odrásť a už som sa k nej nevrátila.

zdroj

3. Aké používaš kefy a hrebene?
Používam Tangle Teezer na rozčesávanie a po umytí vlasov používam hrebeň so širokými rozostupmi na vytvorenie cestičky.

4. Kedy si bola u kaderníčky naposledy?
Keď som sa zamyslela, tak to bolo v môj svadobný deň. Teda, skoro pred pol rokom. Je najvyšší čas to asi napraviť :).


5. Najobľúbenejšie doplnky do vlasov?
Doplnky veľmi nenosím, do práce sa to nehodí. Najčastejšie teda používam gumičky, ale zamilovala som si hair cuffs. Mám zlatý, strieborný a úplne môj najobľúbenejší - čierny. Tie nosím pomerne často. Mám rada aj rôzne kvety alebo pierkové ozdoby. Čelenky veľmi nenosím, hoci sa mi veľmi páčia rôzne kvetované.

6. Ako najčastejšie nosíš vlasy?
Doma stále vypnuté buď v gumičke alebo v štipci. Keď idem von, tak najčastejšie rozpustené. A v práci vždy v gumičke. A asi tak 4x do roka si dám tu námahu a spravím si drdol. Veľmi sa mi to nedarí a keď sa preň rozhodnem, trvá mi to vždy hrozne dlho.

zdroj

7. Najobľúbenejší šampón a kondicionér?
Zo šampónov mám najradšej Garnier Fructis Citrus Detox proti lupinám na mastné vlasy (v modrom obale). Ten je takou mojou istotou. Veľmi mi vyhovoval aj šampón od značky O´Right s čajovníkovým olejom, ale už ho dlhšiu dobu neviem zohnať. Kondicionér nepoužívam.

8. Obľúbené špeciálne produkty na vlasy?
V poslednom čase som si zamilovala oleje na vlasy. V plnom balení mám nezmývateľný olej Macadamia. Okrem toho skúšam veľa vzoriek a zaujal ma napríklad aj Pandora Oil. Všimla som si, že oleje robia mojim vlasom (ktoré sú paradoxne mastné) veľmi dobre. Sú jemnejšie, lesklejšie a menej elektrizujú.

zdroj

9. Ako často si umývaš vlasy?
Keďže moje vlasy sa mastia veľmi rýchlo, umývam ich v podstate každý deň. Sem tam ich nechám cez víkend trochu oddýchnuť, ale musí to byť víkend strávený doma.

10. Ako nosíš vlasy, keď ideš spať?
Rozpustené. Dajú sa aj inak? Myslím, že s nejakou gumičkou by som sa asi cítila nepohodlne. To nezvládam ani pri ležaní :)

zdroj

11. Používaš kulmu, fén, žehličku?
Kulmu nepoužívam a žehličku len občas. Väčšinou pred nejakou akciou, keď si chcem dať na úprave vlasov viac záležať. Ale vlasy si fénujem veľmi často, pretože ich umývam prevažne večer, pred spaním a nerada chodím do postele s mokrými vlasmi. Je to vlastne nevyhnutnosť.

12. Aké dlhé vlasy si praješ?
Dĺžka (do polovice chrbta), ktorú mám teraz mi celkom vyhovuje. Možno by som prijala ešte takých 10 centimetrov, ale aj teraz som spokojná. Inak, v detstve som asi do 13 rokov mala dlhé vlasy a potom som sa rozhodla ostrihať (resp. niekto sa rozhodol za mňa) a niekoľko rokov som mala vlasy asi 5cm. Dlhé som opäť zapustila až v 18ke (keď ma raz na kúpalisku vo vode malé dievčatko oslovilo ako chlapca).

Čo Vy a Vaše vlasy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tagle teezer je number one, inak aj ja som si poslednu dobru zamilovala oleje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš aj nejaký konkrétny tip na dobrý olej? Dám sa nahovoriť :-D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017