3.20.2015

Voňavý pamplemousse


Týždeň po svadbe sme s mojim drahým strávili v Budapešti. Keďže to bola naša svadobná cesta, nechcela som nejak extra chodiť po nákupoch, ale niekoľko málo hodín sme si na to vyhradili. Zamierili sme do nákupného centra blízko nášho hotela, ale ak mám pravdu povedať, nebola to žiadna sláva. Obchody dostupné aj v našich centrách, takže som asi po 2 hodinkách nespokojná s mini nákupom z MAC zahlásila odchod. A v tom momente tam bol - The Body Shop. Drahého som teda ešte na chvíľu usadila s knižkou v ruke pred obchod a zamierila dovnútra.


Začala som sa pomaly prehrabovať v poličkách a musím povedať, že by som tam teda strávila roky. Všetky veci vyzerali neskutočne dobre a tie fantastické vône! Kto ma už pozná, tak dobre vie, že ja som vysadená na svieže a najmä citrusové vône. Takže som ostala verná svojmu vkusu a domov som si zobrala dvojicu - sprchový gél a telové pyré s vôňou ružového grepu. 


Oba výrobky sú balené veľmi podobne, v priehľadných tubách s logom The Body Shop a samozrejme, nápismi. Sprchový gél je jemne naružovelej farby a má geniálnu grepovú vôňu. Proste akoby ste pred sebou rozrezali čerstvý grep a sprchovali sa ním. Ja osobne nie som na sprchové gély veľmi náročná - stačí mi super vôňa a dobrá penivá schopnosť. Tento gélik oboje spĺňa. Väčšou lahôdkou je ale telové pyré. Je v tubičke s mega praktickou pumpičkou, vďaka ktorej sa parádne dávkuje a používa. Jeho vôňa je rovnaká ako u sprchového gélu. Zaujímavé je však konzistenciou. Pyré nie je také tekuté, ako telové mlieko, ale ani také hutné ako maslo. Je to akoby niečo medzi tým a navyše veľmi ľahké. Vďaka tejto konzistencii sa na telo perfektne nanáša a rozotiera. Vsakuje dosť rýchlo a hydratácia je priemerná (mne postačuje). Chvíľku po nanesení mám na pokožke mierny lepivý pocit, ale ten veľmi rýchlo ustúpi. Pyré pokožku pekne prevonia, je ho cítiť celkom dlho. Takže fakt som objavila poklady a len ľutujem, že som si tam toho nekúpila viac.

Oba produkty majú v zložení olej zo semienok ružového grepu. Podľa informácií z netu grepový olej zvyšuje prirodzenú ochranu pokožky, dodáva jej hydratáciu a podporuje regeneráciu. Zvykne sa pridávať do kozmetiky určenej pre problematickú pokožku. Má aj antibakteriálny účinok. 

Poznáte The Body Shop? Aké sú Vaše obľúbené produktové rady? 

4 komentáre:

  1. Moc rada bych od The body shop neco vyzkousela, jejich produkty vypadaji opravdu lakave :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite stoja za to, ja už mám ďalších favoritov. Len teraz natrafiť na ich predajňu :-)

      Odstrániť
  2. najlepšie by bolo všetko si ovoňať naživo,u nás v okolí nie je obchodík.už dlho poškulujem po BS,raz určite.grepová vôňa je super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je ideálne :-) ja som v tej Budapešti bola v BS prvýkrát (a dúfam, že nie posledný)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017