Balea trenduje

4/14/2015 12:30:00 AM


Nedávno ma po príchode domov z práce čakal na posteli balíček, ktorý som nečakala. Predpokladala som, že by to mohol byť ďalší produkt na testovanie od DMky a nemýlila som sa. Produktom je parfum na vlasy Balea Trend it up. Pamätám si, ako som ešte počas svojej "búrlivej puberty" ráno vstávala s vlasmi smrdiacimi ako cigarety (veď čím viac sa v bare fajčilo, tým nám tam bolo lepšie). Čo by som vtedy dala za existenciu tohto produktu. Nuž, takéto situácie sa už opakujú menej často a zafajčené podniky už skoro nevyhľadávam, ale sem tam sa stane. Sprej sa mi teda podarilo od obdržania otestovať dvakrát. Myslím, že žiadne ďalšie prekvapenie ma už s ním nečaká :).



Balea Trend it up parfem na vlasy je zabalený vo veľmi farebnej tube, ktorá vo mne tou farebnosťou evokuje pocit, že je určený pre trochu mladšie ročníky. Pod vrchnáčikom nájdete rozstrekovač, vďaka ktorému sa dá pohodlne naniesť na vlasy. Striekať by sa mal zo vzdialenosti 30 cm asi 2-3x. Vlasy nijak nezlepuje ani s nimi nerobí žiadnu inú šarapatu. Sprej som síce použila ako záchrannú možnosť, keďže kvôli lupinám a masteniu si vlasy umývam každý deň, ale bola som spokojná. Naozaj pohltil  pachy a mohla som sa tak bez nepríjemného pocitu vyskytovať medzi ľuďmi. Hneď po nanesení je cítiť hlavne alkohol, ktorý však po krátkej chvíli vyprchá a rozvinie sa kvetinová vôňa. Na môj vkus je trochu výraznejšia, ale na vlasoch mi to nevadí. Na pokožke by som ju asi nezniesla. Ale tak ja som skôr orientovaná na tie sviežejšie vône. Výdrž vo vlasoch posúdiť neviem, ja som sa s vôňou zžila celkom rýchlo a potom som ju už necítila. Určite je to pre mňa využiteľná vecička, hoci jej spotrebovanie mi bude trvať asi trochu dlhšie. Celý parfem má objem 100 ml a v predaji je za cenu 3,09E.

Používate parfum na vlasy? Využili by ste tento výrobok?

Ďakujem DM drogérií za možnosť testovať tento produkt.

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017