4.23.2015

Bez lesku s Famous



Púder je neoddeliteľnou súčasťou môjho každodenného líčenia. Keďže vlastním mastnú pleť, bez púdru by som (skôr či neskôr, záleží od makeupu) vyzerala ako panvička nachystaná na vyprážanie. Nemám však žiadny svoj obľúbený a preto veľmi rada experimentujem. Posledným mojim experimentom bol púder No Shine značky Famous



Púder je určený práve na minimalizovanie lesku pleti, a mám ho v odtieni MMM Bop. Famous je pomerne známy tým, že sa na obaloch ich výrobkov hojne objavujú zvieracie vzory a ani tento púder nie je výnimkou. Balenie púdru je strieborné, zrkadlové s leopardím vzorom a je kombinované s krásnou výraznou ružovou farbičkou. Zapínanie je mechanické a dostatočne pevné, čiže nepredpokladám, že by sa mi púder mohol v kabelke otvoriť. Vnútri sa nachádza perfektne obrovské zrkadielko.


Ani vlastne netuším, ako sa recenzuje púder :). Je celkom jemne namletý, a pri jednom prejdení štetcom sa naberie bohaté množstvo produktu. Čo mi však dosť vadí je to, že veľmi práši. Jednoznačne teda odporúčam najskôr naniesť púder a potom sa obliekať. Sama som si to overila na mojich čiernych šatách, ktoré po použití púdru čierne neboli. Púder na pleť dobre sadne, a naozaj ju zmatní. Vidím to práve teraz, keď požívam makeup, ktorý sám o sebe vôbec nezmatňuje a po použití púdru je pleť krásne zamatová a matná. Zmatnenie nie je bohužiaľ celodenné a asi po 5 hodinách je potrebné púder opätovne použiť. Čo je však obrovská nevýhoda tohto púdru je, že po celodennom nosení má tendenciu vytvárať na pleti také nepekné guče, či hrudky. Nedajú sa rozotrieť ani odstrániť bez toho, aby sa narušil celý makeup.

po jednom prejdení štetcom, v strede môžete vidieť ako práši

Takže, púder má síce dobrú zmatňujúcu schopnosť a vytvorí pekný matný finiš. No na druhej strane vytvára po dlhšom nosení na pleti nepekné hrudky a veľmi práši. Opätovne si ho už určite nekúpim. Je bez parfumácie. Obsah púdru je 7,5g, stál ma zhruba 3e v akcii. 

Používate púdre? Ktorý je Váš obľúbený?

2 komentáre:

  1. Púdre nepoužívam, takže nemôžem hodnotiť :/
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šťastný to človek, ktorý nemusí svoju pleť matovať. V dobrom Ti závidím :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017