Blogsale

4/06/2015 05:50:00 PM

Po nedávnom triedení dekoratívnej kozmetiky som objavila niekoľko produktov, ktoré mám doma buď dvojito alebo mi farebne nesedeli. Snáď by mohli potešiť aspoň nikoho z Vás. Ak by Vás čokoľvek z týchto produktov zaujalo, pokojne mi napíšte na linkinzuzka@gmail.com. Pri každom produkte máte informáciu o tom, či bol použitý a jeho cenu ku ktorej je potrebné si prirátať 50 centov (poštovné + balné). Platba len na účet (dobierka Vám zvýši cenu o 1e). Príjemné nakupovanie!


Laky na nechty:
Avon Nailwear Pro + Mandarin Magic - neotvorený, 2e
Paese long-lasting Nail enamel 207 - použitý 2x, 1e
Essence Special Effect Topper - neotvorený, 1,5e
NYX Nail Polish Mushroom Glitter - neotvorený, 2e



Rúže:
Dermacol Lip Seduction 04 - použitý 2x, 3e
Milani Raspberry Rush - použitý 2x, 3e
Makeup Revolution Sweetheart - použitý 1x, 1e
MeMeMe Pashmina Pink - použitý 1x, 2,5e


Ostatné:
Oriflame špirála The One Lash Resistance Mascara - zabalená vo fólií, 2e
Essence All Over Bronzing Powder Brush - zabalený vo fólií, 2e
Paese Colore Mio Lipgloss 517 - neotvorený, 2e
Essence Lipglostt Glam Girl - neotvorený 1,5e

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017