Každodenné líčenie

4/09/2015 12:30:00 AM


Hoci ma líčenie veľmi baví a rada sa hrám so všetkými farbičkami a vecičkami, som k tomu ale aj lenivá. Väčšinou sa mi ráno nechce vstávať a z postele vyleziem väčšinou až vtedy, keď mi "horí pod zadkom". Takže väčšinou sa líčim dosť podobne a snažím sa ráno veľmi neexperimentovať. Mám teda svoje "obľúbené" produkty, ktoré používam v podstate každý deň.



Základom môjho líčenia je makeup. Keďže som vlastníčkou mastnej pleti, vyhľadávam najmä tie matujúce. Mám už svojich obľúbencov (Dermacol Matt Control, Revlon Colorstay), ale niekedy sa dám zlákať nejakou novinkou v obchodoch. Tentokrát ráno siaham po Affinimat od Maybelline (odtieň 16 Vanilla Rose). Makeup samotný pleť nezmatní, takže musím siahnuť po púdri. Aj napriek tomu sa bohužiaľ po zhruba 4 hodinách sa už veľmi lesknem a musím pleť opäť prepudrovať alebo použiť obrúsky. Okrem toho sa makeup po čase na pleti akoby zrazí a vytvorí masku. V prípade nejakých nedokonalostí používam lokálne notoricky známy Dermacol Makeup Cover (odtieň 210). Na kompletné zmatnenie pleti pleť ešte prepúdrujem. Aktuálne púdrom No Shine od Famous. Zatiaľ len pár dní, takže uvidíme, ako sa ešte prejaví. A nakoniec použijem lícenku, ktorú som niekedy nepoužívala, no teraz si už bez nej svoje líčenie predstaviť neviem. Používam trio lícenku od Sleek (odtieň Pink Lemonade). Obsahuje dve myslím veľmi využiteľné práškové odtiene s jemnými trblietkami a jednu krémovú, ktorej sa zatiaľ bojím :). 



Na rad potom prichádza oblasť očí. Ako prvé pracujem s obočím. Obočie radšej nechávam prirodzené a na jeho zvýraznenie používam paletku Complete Eyebrow Kit od Famous. Paletka obsahuje tri tiene, z ktorých ja používam len ten najtmavší, takže keď ju dopoužívam, poputuje ku kamoške so svetlejším odtieňom vlasov. V paletke sa nachádza aj vosk, s ktorým neviem pracovať a pocit vosku na obočí mi nie je veľmi príjemný, takže ho úspešne ignorujem. Súčasťou je aj skosený obojstranný štetec a mini pinzeta. Ďalším dôležitým prvkom pri líčení očí je aj báza, bez ktorej by akékoľvek tiene na mojich očiach nedržali. Aktuálne používam tieň a bázu v 1 Paint Pot od MAC vo veľmi nenápadnom odtieni Painterly. Nasledujú tiene, aktuálne najčastejšie používam paletku To enjoy in New York od GOSH. Jednotlivé odtiene navzájom rôzne kombinujem. Bodkou za líčením očí je moja milovaná špirála Sublime de Chanel, ktorá je naozaj fantastická. 


Na koniec už len doladím pery. Najskôr použijem balzam na pery od EOS vo variante Lemon drop. Líčenie zakončujem pastelkou na pery GOSH Forever lip shine v odtieni Fluffy Feeling. Je to taká zaujímavá červeno-hnedastá farbička, najbližšie mi k nej pasuje pomenovanie tehlová. Pastelka ja mäkká, maslová, príjemne vonia a výdrž je obstojná. 

A čo Vy? Zvyknete sa líčiť podobne každý deň alebo experimentujete každý deň?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. tiež som začala používať líčka,tvár je bez nich akási prázdna.keď mám čas tak tieňujem,ale ráno si skôr vystačím s hnedou linkou.a balzamujem cestou na autobus :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obdivujem ťa, že používaš linku ráno. Ja nemôžem, lebo ju vždy chcem mať perfektnú a pri tom strávim vždy kopu času :)

      Odstrániť
  2. Ten Painterly bych taky ráda vyzkoušela, já mám Soft Ochre a ten dobře zakryje začervenalá víčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som presne medzi nimi dvoma vyberala a nakoniec ma predavačka nahovorila na Painterly :-)

      Odstrániť
  3. Tiež mám mastnú pleť, takže s make-upmi musím opatrnejšie, mnohé z nich na mojej pleti časom zmenia farbu - oxidujú. Veľmi dobrý je podľa mňa Dermacol 24h Control, mala som aj Matt Control, ale odtieň bol na mňa tmavý a oranžový. A Make-up Cover som kedysi používala ako make-up, mala som pleť v dosť zlom stave, teraz ho používam skôr ako korektor.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne považujem 24h Control za jeden z najlepších drogérkových makeupov na mastnú pleť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017