Kokosový orech na odlíčenie?

4/20/2015 08:36:00 AM



Poznáte značku prírodnej kozmetiky Bioreline? Ja som nepoznala až kým som nedávno nerobila objednávku na eshope bionatural.sk. A na ich FB kamoška zaregistrovala oznam, že majú niekoľko odličovacích mliek tejto značky tesne pred expiráciou a kto do poznámky pri objednávke napíše Bioreline, tak ho dostane ako darček. Vyskúšala som a bola som medzi tými šťastlivcami.




Bioreline Cleanser & Makeup Remover sa pýši zložením z 99% tvoreným prírodnými zložkami, z toho 11% v bio kvalite.  V zložení by mliečko malo obsahovať účinné čistiace látky z kokosového oleja, ktoré by mali pleť jemne čistiť a odstraňovať makeup, zároveň by však nemali pleť podráždiť. Okrem toho je v jeho zložení olej z hroznových jadierok, sezamový a sójový olej. Toľko k zloženiu. Balenie čistiaceho mlieka je také obyčajné, nepatrí medzi najkrajšie (ale ani medzi najhoršie) kozmetické obaly, aké som kedy videla. Zaujímavosťou pre mňa je, že sa dávkuje rozprašovačom. Samotné mlieko je bielej, mliečnej farby a má konzistenciu tekutého krému. Vôňa je dosť zaujímavá, čistá, príjemná a nevtieravá. Neviem presne povedať čo mi pripomína. Mlieko sa môže aplikovať priamo na pleť a zotrieť, alebo pomocou vatového tampóna (túto metódu preferujem ja). 


A čo efekt? Pre mňa spokojnosť. Dosť dlhú dobu som používala na čistenie a odličovanie micelárku, takže je to pre mňa návrat do starých časov. Na tento spôsob odličovania som si ani nemusela zvykať. Mlieko pleť odlíči naozaj dôkladne, poradí si dobre aj s riasenkou či gélovou očnou linkou. Aplikácia na pleť je príjemná, použitie jednoduché. Super je, že po použití nemám na pleti žiadny pocit mastného filmu, alebo nepríjemný, špinavý pocit. Teraz by sa mohlo zdať, že ho idem vychváliť do nebies, ale jednu nevýhodu má. Napriek tomu, že si dávam sakra pozor, dostalo sa mi mlieko aj do oka a to nebol príjemný pocit. Takže majiteľkám citlivých očí odporúčam na odlíčenie očného makeupu radšej niečo iné. 

Na ilustráciu použitý tieň v ceruzke Sumita odtieň Champagne

Jedno prejdenie tampónikom po ruke

Ak Vás mliečko zaujalo, 150ml balenie (už v inom dizajne) kúpite na nete za cca 13,50E. 

Poznáte toto mliečko? Čím sa najčastejšie odličujete? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vyzerá, že veľmi dobre odličuje, ale pre mňa by určite nebol, keďže mám podráždené oči skoro zo všetkého... Ja používam micelárku od Biodermy a Garnier :)
    Krásny týždeň! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je klasika, aj ja väčšinou používam len micelárku :) toto je aspoň trochu zmena :)
      krásny týždeň aj Tebe! :))

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017