4.12.2015

Krémové tiene 2x inak


 Nikdy som nebola veľmi na krémové očné tiene, skôr som preferovala práškové. Neskutočne ma tiež odradil celý blogový boom okolo Color Tattoo a zostala som zarytým odporcom krémoviek. Totiž, mám mastnú pleť a tým pádom aj mastné očné viečka, čiže akékoľvek krémové tiene mi na očiach proste nedržia. Až sa mi zrazu dostal do ruky kupón na zľavu na Color Tattoo v DMke a pri návšteve Pupy som zbadala nádhernú tyrkysovú trblietavú farbu. A 2 kalíšky s krémovkami sa ocitli aj u mňa doma. 




Pupa Vamp Cream Eyeshadow (odtieň 201 Antigua) - na prvý pohľad ma zaujal nádherným tyrkysovým odtieňom s poriadnou dávkou strieborných trblietok. Pigmentácia je naozaj perfektná, s týmto tieňom dosiahnete naozaj intenzívny tyrkysový odtieň aj na viečku. V tomto prípade je potrebné nanášať štetcom. Dá sa aj pekne rozmazávať na menej nápadný odtieň, v tom prípade odporúčam použiť prsty. Konzistencia je taká skôr krémovo-gélová. Výdrž na mojich viečkach nie je nič moc, trochu sa predĺži použitím bázy. Po niekoľkých hodinách sa mi z viečka stratí, resp. vytvorí čiaru v zhybe. Keďže je odtieň fakt výrazný, skôr ho používam namiesto gélovej linky. Pri takomto použití v podstate vydrží celý deň bez problémov. Pupa Vamp Cream Eyeshadow je dostupný v sieti predajní Pupa v 12 odtieňoch za 7,90E. Ja si ešte brúsim prsty na odtieň 500 Apricot a 501 Burgundy. 



Maybelline Color Tatto 24 hr (odtieň 40 Permanent Taupe) - pôvodne som nemala v pláne kupovať CT, ale mala som kupón na zľavu v DMke, tak som sa šla pozrieť no a tento som si nakoniec vzdala domov. Pri výbere odtieňa som sa nechala presvedčiť blogmi, na ktorých sa často a veľa objavoval práve odtieň Taupe. Ide o veľmi zaujímavým odtieň, je to matná hnedá s prímesou sivej. Konzistencia je tiež krémovo-gélová. Pigmentácia je výborná, dá sa aj rozmazávať. Pri výdrži platí to isté ako pri vyššie spomínanom tieni Vamp. Vydrží niekoľko hodín, potom sa zrazí do čiary v záhybe. Pri použití bázy sa ten čas trochu predĺži. CT používam ako tieň, väčšinou v kombinácií s inými odtieňmi hnedej z paletky Vivo alebo GOSH. Kúpite všade, kde nájdete stojan Maybelline. Dostupný je v 10 odtieňoch za cenu cca 7E. 


Takže, krémovky už tak úplne nazatracujem, ale radšej ostanem verná práškovým formám. Pri použití ako linka, resp. pri kombinácií s práškovými tieňmi ich však určite využijem. 

Obľubujete krémové očné tiene? Ktoré sú Vaše top? 

2 komentáre:

  1. taupe sa dá použiť i na obočie.ja som to skúšala,ale nepasuje mi to k vlasom.bez bázy ani ranu,ale i tak ich mám rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na obočie? Vďaka za tip, vyskúšam :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017