4.04.2015

Nové - prehľad toho, na čo sa môžete v blízkej dobe tešiť

zdroj

Veselú Veľkú Noc prajem! Pre mňa bol dnešný deň pomerne náročný, keďže prvýkrát sme na sviatky len dvaja. Dosť som teda varila a vypekala a k písaniu som sa dostala až veľmi neskoro večer. Preto dnes len taký rýchly článok o tom, na aké recenzie sa môžete v najbližšej dobe na blogu tešiť. 



Počas marca ste si mohli na blogu prečítať pochvalnú recenziu na ajurvédsku pleťovú masku Tarika. Potrebovala som doplniť zásoby a samozrejme, pri Tarike neostalo a dohodila som do košíka aj niečo ďalšie. Konečne som sa dostala aj k vyskúšaniu produktov od slovenskej značky prírodnej kozmetiky Soaphoria. Konkrétne pribudol Bentoninový íl a telové suflé s vôňou Citrusová bomba. Objednané z bionatural.sk


Nakupovala som aj na parfums.sk, odkiaľ mamine pravidelne objednávam jej milovanú Chloé Chloé. Pre seba som si tentokrát zaobstarala Clinique Anti-Blemish Solutions makeup (na základe Nickinho tipu). Posledný makeup od Clinique mi síce nesadol, ale lepšie sediaci odtieň, ako je ich Alabaster som ešte nemala. Okrem toho výpredajové kúsky od OPI vo výborných cenách - Light my Sapphire, Hands off my Kiehlbasa! a Orange you Fantastick.


Určite ste zaregistrovali, že Ladybox ukončil svoje pôsobenie. Vrámci toho, vypredávali svoje sklady. Dozvedela som sa to síce až vtedy, keď väčšina výrobkov bola už vypredaná, ale aj tak som si tam našla svoje. Konečne som sa dostala k citrusovému sprcháču od Anatomicals Shower to the people a ako príprava na letné večery som si zaobstarala aj nové tekuté linky. Fialová Jordana vymení modrú, ktorá sa veľmi páči mamine a tá od LASplash v nádhernej trblietavej zelenej farbe sa ideálne hodí k mojim očiam. 


Od kamošky ku mne docestoval aj balíček s highend kozmetikou. Moju obľúbenú Chanel špirálu Sublime de Chanel sme vymenili za druhú pecku z ich ponuky - Inimitable, hoci len vo forme testeru. Okrem toho mi pribudli aj dva nové rúže. Dior Guipure a Chanel Legendé. Samozrejme, vybrať si dva tak hrozne podobné odtiene od úplne odlišných značiek - to sa môže stať asi len mne. 


A po hrozne dlhom čase som zabrúsila aj na stránky kozmetiky elf, kde som siahla po lícenke zo základnej Essential rady v odtieni Glow. Môžem povedať, že pigmentácia je horšia, takže ju používam ako rozjasňovač pod obočie. Rúž z radu Minerals v odtieni Rich Raspberry sa mi zatiaľ zdá ako výborná kúpa. No a prihodila som aj strúhadlo na ceruzky. To sa vždy zíde. 

Ako ste prežili prvý deň sviatkov? Čo nové pribudlo u Vás doma? 

4 komentáre:

  1. Skvele novinky, na vsechny recenze se uz moc tesim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten citrusový sprcháč musí voňať skvele!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úplne fantastický, najviac tam cítiť limetku :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017