Šialenstvo menom malinový rúž.

4/17/2015 11:12:00 AM


Je to už hrozne dlhý čas, čo sa snažím kúpiť dokonalý malinový rúž. Všetko to začalo keď som na nete videla swatch rúžu Color Sensational od Maybelline v odtieni Bit of Berry (u nás nedostupný). V tom čase som mala doma asi 2 rúže, jeden decentný ružovkastý a jeden nude. Vďaka snahe nájsť ten dokonalý maliový sa však ich zbierka niekoľkonásobne rozšírila. Teraz, vždy keď niekde vidím pri odtieni rúžu raspberry ani nerozmýšľam a kupujem. Toho dokonalého som zatiaľ však nenašla... Bolo niekoľko kandidátov, ktorí sa veľmi približovali mojej predstave, ale nebolo to nikdy 100% (Milani Raspberry Rush, Essence Wear Berries či Avon Berry Glitz). No a keď som pri poslednej objednávke z e.l.f., videla názov rúžu Rich Raspberry, bolo vlastne rozhodnuté.

Balíček dorazil a ja som netrpezlivo trhala obálku. Rúž pochádza z kolekcie Minerals, ktorá je tou cenovou vyššou vrámci ponuky značky e.l.f.. Tomu zodpovedá aj jeho pekný a elegantný obal. Je matný čierny, hranatý s decentný bielym nápisom eyes lips face na boku. Na vrchnej strane sa nachádza logo značky a na spodnej je informácia o názve odtieňu. Je to taká klasika. Zatváranie je mechanické a celkom pevné. Akurát vo vnútri nejak hrká, čiže tam nebude až tak pevne uchytený (alebo mám vadný kus). Samotný rúž odtieňom nie je ten môj "pravý". Na druhú stranu však ide o veľmi príjemný a využiteľný odtieň červenej s jemným leskom. Konzistenciu má jemnú, až maslovú a na pery sa nanáša veľmi jednoducho. Prekvapená som z toho, že pery fantatsticky hydratuje. Väčšinou potrebujem pred nanesením rúžu použiť balzam, v tomto prípade to nie je potrebné. Pery sú vďaka samotnému rúžu jemné, mäkké a hydratované. Skvelá hydratácia je však problémom pri výdrži rúžu. Stačí niečo malé zjesť či vypiť a rúž sa z pier začne vytrácať. Spočiatku bledne a potom sa stratí úplne. Rúž je bez špeciálnej parfumácie, jeho vôňa mi pripomína klasické voskové pastelky.



Na záver, rúž mi až tak nevadí, určite ho využijem, najmä na bežné nosenie. Nabudúce ale už siahnem asi po nejakom inom. Má obsah 3,85g a kúpite ho za 6,00E

Používate rúže? Aké máte najradšej? Máte svoj vysnívaný odtieň?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Rtěnky miluju a nedám na ně dopustit. Nejraději mám nude odstíny, ale mám v zásobě i rudé či fialové, od každého něco :) Jinak tento odstín je moc pěkný :)

    New in: March 2015

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ v tomto konzervatívna a na poriadnu červenú alebo fialovú ešte nemám odvahu :)

      Odstrániť
  2. rúže milujem :)) tento má moc peknú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) ja tiež milujem rúže, používam ich radšej ako lesky :)

      Odstrániť
  3. Rtěnky mám moc ráda, ale od elfu jsem ještě žádnou nezkoušela, protože se mi nějak nezamlouvají odstíny...-L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús si pozrieť aktuálnu ponuku, tých odtieňov je tam kopa :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017