Voňavé novinky

4/26/2015 09:20:00 PM

(zdroj)


Zvyknete striedať parfémy, alebo máte svoj obľúbený, ktorý si kupujete stále znovu a znovu? Ja by som o sebe povedala, že je to tak 50:50. Rada skúšam rôzne parfémy a rôzne novinky, no mám svoje srdcovky, ktoré si kupujem opakovane (napr. D&G Light Blue a Chanel Chance). V poslednom čase som novinky v oblasti parfémov nejak nesledovala, no s príchodom krajšieho počasia a snahou spotrebovať väčšinu vzoriek čo mám doma ma stále viac láka skúšať aj nové vône. Dnes by som sa s Vami teda rada podelila o súhrn vôní, ktoré ma v poslednom čase najviac zaujali.


(obrázky pochádzajú z parfums.sk)

Versace Eros Pour Femme - zo sortimentu vôní Versace mám len jedného obľúbenca a to Yellow Diamond. Väčšinou sú ich vône dosť kvetinové, čo mne veľmi nevyhovuje, radšej mám ovocné a svieže. Versace Eros pre mužov bola novinkou myslím pred rokom a na mňa vďaka neprirodzene vyzerajúcemu modelovi v reklame dojem nespravila. Od dámskej som veľa neočakávala, a ani prehnane luxusne vyzerajúci flakón ma veľmi nezaujal. O to väčším prekvapením je pomerne sľubné zloženie. Hlava vône obsahuje môj milovaný sicílsky citrón, bergamot a granátové jablko. Srdce vône sa už poberá ku kvetinám a obsahuje jazmín, pivonku a kvet citrónovníka. No a najvýraznejšie tóny obsahuje základ a sú to santaové drevo, pižmo, ambroxan a drevité tóny.


Roberto Cavalli Paradiso - vône Cavalli sú pre mňa jednou veľkou neznámou. Paradiso má veľmi príjemný flakón, ktorý na mňa osobne pôsobí elegantnejšie v porovnaní s vyššie spomínaným Erosom. Jeho zloženie je dosť jednoduché ale zároveň sa mi zdá veľmi dobre namiešané (samozrejme pre mňa). Prvé, čo ucítite ja závan mandarinky, citrusov a bergamotu, ktoré tvoria hlavu tejto vône. Následne sa rozvinie príjemné jazmínové srdce a v úplnom základe vône nájdete borovicu, vavrín a cyprus.


Hugo Boss Hugo Woman (2015) - o vôňach Hugo Boss som už veľmi dlho nepočula. Naposledy som registrovala ich parfém Orange, ktorý sa mi nejak nepáčil a nejak som sa o túto značku prestala zaujímať. Vôňa Hugo Woman (2015) flakónom nápadne pripomína už pomerne starú vôňu Hugo Woman, ktorú som mala doma niekedy dávno a mala som ju rada. Zloženie sa však veľmi nepodobá. Nová Woman vo svojej hlave obsahuje tóny mandarínky, černice a trávy. V jej srdci objavíte slivku, kosatec, jazmín a čaj. No a úplným základom vône sú tóny santalového dreva, cédra a jantáru. 


CK One Summer 2015 - čo by to ale bol za prehľad noviniek, keby sa tam neobjavila moja obľúbená značka Calvin Klein? CK vydáva vždy pred letom vôňu s názvom CK One Summer, tento rok je to CK One Summer 2015. Ide o unisex toaletku v 100ml balení, ktorú si môžete zobrať so sebou na dovolenku a veselo ju používať naraz s priateľom či bratom. Vďaka tomu, že je unisex môžete čakať skôr sviežu, jemne korenistú vôňu, nič výrazné sladké ani kvetinové. To samozrejme platí aj pre verziu 2015. V hlave vône nájdete citrónovú kôru, bobule z jalovca, gin, citrón a melón. V jej srdci sa nachádzajú tóny badiánu, zázvoru a uhorky. Základ vône ukrýva drevité tóny, pačuli, pižmo a jantár. 

Aká vôňa je aktuálne Vaša top? Poznáte niektorú z týchto? Aké vône obľubujete? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. mne sa velmi paci s avonu little red dress mam ho v takej dlhej malej sklenej flasticke taky mi staci lebo ja ich moc nevyuzivam ale hrozne ma zaujala ta vona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mamka bola niekedy Avon lady a mám tie vône celkom preskúmané. Little Red Dress sa aj mne páčila :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017