5.26.2015

Balea telové mlieko v spreji


Ruku na srdce - ako často sa natierate telovým mliekom? Každý deň? Každý týždeň? Raz za čas? Áno, zdá sa to byť otrava. Aj ja som si to myslela, kým som si nezažila šialene vysušenú a popraskanú pokožku na nohách, boľavé lakte a kolená. Odvtedy sa snažím natierať pravidelne, aspoň každý druhý deň. A problémy so suchou a boľavou pokožkou už nemávam. Na pravidelnú starostlivosť o pokožku sa dá zvyknúť a netreba na to ani kopu času. Stačí zopár minút.


Pre tie z Vás, ktoré bojujú hlavne s nedostatkom času má riešenie Balea. Jednou z posledných noviniek z ich dielne je telové mlieko v spreji - Balea Spray-On Bodylotion. V obsahu bielo-modrého spreju nájdete 10% obsah aloe vera a gylcerínu, ktoré sľubujú okamžitú hydratáciu bez pocitu mastnej alebo zlepenej pokožky. Mliečko tento svoj sľub aj dodržiava. Má tekutejšiu konzistenciu, ktorá je na pokožke veľmi príjemná. Do pokožky vpíja pomerne rýchlo a dostatočne ju hydratuje. Odporúčala by som ho však na normálnu pokožku, pre suchý typ by mohla byť hydratácia nedostatočná. Veľmi rada mlieko používam na oholené nohy, lebo vďaka obsahu aloe vera pokožku na nohách krásne upokojí a schladí. Mlieko naozaj nezanecháva na pokožke mastný ani lepkavý pocit, čo je pre mňa veľké plus. Vôňa je príjemná a svieža, nič výrazné. Sprejová forma je naozaj praktická, ak nemáte dosť času. Nastriekate, rýchlo rozotriete a do minútky sa môžete obliekať a vyraziť. Ja však zvyknem pri sprejovaní mliekom "očapať" okrem seba aj všetko okolo, takže ja ho radšej nanesiem na ruky a tak rozotieram na pokožku. Ale praktické je napr. pre môjho drahého, ktorý ušetrí čas, keď mi natiera chrbát :D. Za mňa teda určite palec hore, určite ho nemám doma poslednýkrát. Objem mliečka je 150 ml a stáť by malo 3,09e.


Používate telové mlieka? Ktoré je Vaše obľúbené? Čo hovoríte na túto novinku? A do GA ste sa už zapojili??

Ďakujem DM drogérií za možnosť vyskúšať tento produkt.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017