5.14.2015

DM BIO raňajkový tip


Milujem raňajky! Pre mňa určite platí príslovie, že raňajky robia deň! Raňajky preferujem sladké, takže sa vyžívam v rôznych jogurtoch a kašách. A k tomu proste neodmysliteľne musí byť aj nejaké ovocie. Nedávno som v DMke zaregistrovala ich novú značku Bio, ktorá obsahuje veľa zaujímavých produktov od ryže a strukovín, cez ovocné šťavy až po rôzne ovocné pyré. Ponuku som zmapovala a niekoľko produktov aj vyskúšala (a všetko chutilo). O to viac ma prekvapila druhá obálka od DM v schránke v priebehu pár dní, ktorá obsahovala práve jeden produkt z radu DM Bio - konkrétne jablkovo - mangovú šťavu



Šťava je poctivá 100% - 75% obsahuje jablkovú šťavu a 25% mangovú, ktorá je aj s dreňou. Vďaka tomu je poriadne hustá a sýta. Hoci obsahuje viac jablkovej šťavy (ktorú ja zas až tak veľmi neobľubujem), viac v nej prebíja ta mangová chuť a to mi vyhovuje. Netuším, či je lisovaná za studena alebo z koncentrátu, ale to až tak neriešim. 


Dnes som Vám ale zmapovala moje momentálne veľmi obľúbené raňajkové menu. Obsahuje biely jogurt, geniálne jablkovo - banánové pyré, čerstvé maliny a k tomu pohár (alebo dva) nejakej dobrej ovocnej šťavy. Na obrázku je konkrétne jablkovo - mangová a 100% hroznová. Určite odporúčam vyskúšať tieto DM Bio produkty a spraviť si svoj názor :). 




šťavu si obľúbil aj môj manžel :) 

Aké raňajky preferujete Vy? Chutia Vám ovocné šťavy a pyré?

Ďakujem DM drogérií za zaslanie produktu na testovanie. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017