Filmové tipy

5/05/2015 12:30:00 AM

V poslednom čase pozeráme s drahým hrozne málo filmov, máme čas skôr len na seriály. Dúfa, že sa to čoskoro zmení, lebo filmy mi začínajú chýbať. Dnes teda malý prehľad filmov, ktoré ma v nedávnej dobe zaujali a verím, že by sa mohli páčiť aj Vám.

(zdroj)

Na životopisný film o Stephanovi Hawkingovi so mnou šiel drahý do kina v domnienke, že ide na nejakú šialenú romantiku a z filmového plátna bude kvapkať med. O to väčšie bolo prekvapenie nás oboch. Áno, do istej miery je to romantický film, ale (našťastie) nie len to. Život S. Hawkinga, jeho práca a boj s chorobu je naozaj zaujímavým a pôsobivým príbehom a myslím, že sa ho naozaj oplatí vidieť. Herec Eddie Redmayne získal za film Teória všetkého aj oscara v kategórií herec v hlavnej úlohe.


(zdroj)

Ak by sa Vám chcelo ešte trochu viac romantiky a nevadia Vám historické filmy, bude pre Vás skvelou voľbou Kráľovská aféra. Rozpráva príbeh o milostnom trojuholníku, ktorý vznikol v 18. storočí medzi dánskym kráľom Kristiánom VII, jeho manželkou Karolínou a dvorným lekárom Johannom Struenssom. A to všetko v období, kedy sa do Dánska snaží preniknúť osvietenstvo. Film nie je chudobný ani na sexuálne scény, intrigy a Madsa Mikkelsena, pre ktorého mám ja osobne slabosť.

(zdroj)

A trochu romantiky do tretice. A rovno upírskej. Ale pozor, v žiadnom prípade nečakajte "slaďárnu" typu Twilight a pod. Hororová dráma Prežijú len milenci Vás zavedie do Detroitu za hudobníkom Adamom a skoro na druhú stranu sveta, do Tangeru za jeho priateľkou Evou. Dvojica upírov, ktorá žije oddelene, ale zároveň tak žiť nedokáže. Dvojica upírov, ktorá kvôli krvi nezabíja. A nakoniec, viac ako tisícročná dvojica upírov, ktorá je na smrť príliš mladá.

(zdroj)

Niktoré príbehy nikdy neomrzia. Či už vnímate biblické príbehy ako fakt, alebo fikciu, podľa mňa sa ich oplatí poznať. Jeden z najznámejších sa nedávno dočkal epického spracovania. Film o Mojžišovi a vyslobodení židovského národa z egyptského otroctva Exodus: Bohovia a králi nie je asi najlepším filmom od Ridleyho Scotta, ale napriek tomu som ho celý sledovala so zatajeným dychom a určite odporúčam vidieť.

(zdroj)

Ale dáme si aj trochu srandy. Film o supertajných agentoch, ktorých krytím je zákazkové krajčírstvo pre gentlemanov a šialenom ekologickom milionárovi, ktorého predstava o záchrane zeme zahŕňa zabitie skoro celej populácie zeme. Znie to síce bizarne ale presne o tom je film Kingsman: Tajná služba. Ja som sa zabavila a verím, že podobne to bude aj u Vás. Vo filme uvidíte tradične dobré výkony Colina Firtha a Samuela L. Jacksona.

(zdroj)

Na záver ešte tip na seriál. História Slovenska a Česka je prepletená už odjakživa. A keďže dejiny vlastného štátu sa poznať oplatí, rozhodli sme sa s drahým trochu sa edukovať seriálom České století. Seriál ma 9 častí, v každej sa venuje inej významnej udalosti našich dejín, od vzniku Československej republiky,  protektorátu až po rozdelenie na dve samostatné krajiny. PS: Využijete aj pri dejepise :). 

Aké filmy a seriály zaujali v poslednom čase Vás? Čo mi viete odporučiť?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017