5.20.2015

Koralová giveaway - ukončená!


Dnes mám narodeniny (radujem sa, ale keď si spomeniem na to číslo, tak mi ten úsmev na tvári mrzne). No a keďže sa teším ja, chcem aby ste sa tešili aj Vy. Takže sa môžete zapojiť do koralovej GA. Prečo koralovej? Lebo výhra je tak nejak celá ladená do koralovej farby :)

Čo môžete vyhrať?
- EOS balzam na pery v príchuti Summerfruit
- Milani kvietkovú lícenku v odtieni Coral Cove
- Maybelline riasenku Volum´ Express One by One Satin Black
- rôzne vzorky (napr. BB krém Skin 79, telové mlieko Palmer´s, Sephora báza pod makeup, ...) 

Čo musíte urobiť?
- napísať pod tento článok komentár a podeliť sa o to, čo Vás v posledných dňoch najviac potešilo a s Vašim mailovým kontaktom
- sledovanie cez GFC, like na FB či Bloglovin´ nie sú podmienkou (ale potešia)

Giveaway bude ukončená presne o mesiac 20.6. a žrebovať bude random. Veľa šťastia prajem!

19 komentárov:

  1. Vydané hry - Zaklínač a další kapitola Game of Thrones a Life is Strange.
    zejzen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledujem cez GFC, FB aj Bloglovin :)
    Najviac ma potesilo priatelove povysenie v praci :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mna potesili pracovne uspechy (potlapkavam sa po pleci :D). No a mail je na nasom blogu :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Peťuška
    mňa teraz teší, že sa koncom mesiaca budeme sťahovať s priateľom do väčšieho... :) aj keď mám trošku strach z toho chaosu... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa potešili dve nové kúpené knihy - Silnejšia ako osud a Remmber me? a tiež nové tenisky a legíny. :) Veľmi ma tiež potešilo, že mi Slovarťáci napísali, že mi pošlú dve knihy na recenziu, ale neviem, či som sa neradovala predčasne, keďže už týždeň nič neprišlo. :(
    GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som bola nedavno v budapešti v zoo a v delfinariu takže to ma potešilo nikdy som ešte v madarsku nebola.. sledujem cez GFC
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa potešilo, že sú maturity a v škole to je konečne na chvíľu voľnejšie :). A vážne super je aj to, že svieti slnko a vonku je krásne (zatiaľ) :) ľudia sú tiež viac happy :)
    Mimochodom všetko najlepšie!
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejvíc mě potěšila změna práce:)
      GFC a FB: Anežka Koroze

      anezka.koroze@gmail.com

      Odstrániť
  8. Potěšilo mě, že i když jsem byla dva dny na školení a práce se mi kupila na stole, tak pomalu všechno doháním a nebyla jsem z toho vůbec ve stresu :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Potěšilo mě, že jsem strávila s kamarádkami super Majáles a užila si s nimi super dny, které tak často spolu kvůli škole a jiným městům trávit nemůžeme.
    vermrackova@gmail.com
    GFC Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíce mě asi potěšilo, že jsem si sehnala konečně brigádu :-) A giveaway vypadá skvěle, EOS balzámy mě lákají už dlouho :-)
    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    Bloglovin : Zaneta Kovarova
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mna velmi potesilo, ked sa nasa koleginka vratila po dlhej PN, zdrava a oddychnuta :)Nemohla som sa jej dockat :) a este aj svadba mojej sestry, to bol fakt zazitok :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňa najviac potešili darčeky k včerajším narodeninám,ale hlavne to,že si zopár ludí spomenulo aj bez toho,aby to mali napísané na facebooku :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, moc pěkná soutěž a hlavně ty ceny! <3 Sleduji tvůj blog a můj email je anezka.fuzekova@seznam.cz
    20.6. mám narozeniny :D Kéžby se to povedlo a vyhrála bych.. :) A potěšil mě malý nákup kosmetiky a štěstí v rodině. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nejvíce mně potěšilo, že jsem se podívala do Londýna a taky to že jsem viděla mamku s taťkou kvůli toho, že je nevidím často kvůli toho že s němi nebydlím. GFC ti dám, protože tvůj blog se mi hned na pohled zalíbil a nikdo z těch, které sleduju nepřispívají :). Kontakt: sofinek297@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Oneskorene všetko najlepšie! :)
    sledujem pod týmto menom :)
    mňa potešilo asi dnes to, že sa mi konečne vrátil mobil z opravy :D a že som si kúpila labello balzamy za 1.25 :D
    veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahojky :-) Zajímavý blog a giveaway o skvělé ceny! Jinak tě sleduji přes GFC jako Síma Kselíková a můj mail je: simkakkk@seznam.cz
    Naposledy mě potěšila vybojovaná známka z fyziky na vysvědčení, kdy mi jednička utíkala o 0,7%, a i přesto, že jsem s

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Anna Porubanová
    Najviac ma tento mesiac potešili pani učiteľky v škole. O dvoch dvojkach na vysvedčení sa mo mohlo len snívať <3 anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017